Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Szymon
6 lat temu
66
Witam Szanownych kolegów.
Proszę o pomoc. Moja Laguna 2 2006r 2.0 16V 135km ma problem z 4 cylindrem. Nie pali i nie wiem co może być przyczyna tej usterki.
Proszę o jakakolwiek pomoc.
Witam. Mam problem ze swoją laguna 2.o z 2005 roku mianowicie dziś rano wyskoczyła zolta kontrolka silnika z komunikatem oile direct verversen oraz controleer emissie. Czy to lambda czy wtryski? Pozdrawiam.
Panowie w 1.9dci lalce 2 tak zwany defekt spiralka i brak mocy oznacza albo zły styk przy czujniku ciśnienia doładowania (w kilku jak lagach jak ruszałęm kablami to w ręku zostawał mi któryś i to był problem bardzo częsty niby wtyk i kable ok a jak się troche mocniej pociągnie to w ręku zostają) a druga sprawa rurki podciśnienia z czasem są za luźne. Chodzi mi o te rurki przy lewym błotniku przy podszybiu co idą do czujnika regulatora od trubo. Turbiny po regeneracji padają czesto z powodu: nie wymienienia pompy olejowej na nową, nie wymienienia przewodów oraz interkulera tylko jakieś czyszczenie które nie wiele daje. Na końcu należy kupić małą puszeczkę na przxewód odpowietrzający skrzynię korbową idzie on do rury tej grubej z powietrzem i olej zasysa. Ta mała puszk powoduje to iż zasysa go dużo mniej lub wcale. To takie wyjaśnienia dla osób nie iwedzących co może być przyczyną defektu. Sory że nazwy angielskie pisałem fonetycznie ale nie każdy łapie. Mam nadzieję ,że komuś to pomoże. CO do diagnostyki kupić na aledrogo interfejs do ddt2000 i można sprawdzić co siadło w Reniach :)
Scenic II 2003 rok silnik 1.6, auto świeżo po zagazowaniu oraz wymianie pompy paliwa. Przy zimnym silniku problem z odpaleniem (długo kręci na rozruszniku), jak odpali, nie wkręca się na obroty, dławi się, rzuca nim i gaśnie. Kiedy się już zagrzeje problem znika. Oczywiście opisuję wszystko co się dzieje na benzynie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale dzieje się tak od momentu zamontowania instalacji LPG.
Do : Miałem taki problem 3 lata temu. Wymieniłem przepustnice sprawdziłem pedal gazu. Okazało się ze to wina komputera (sterownik silnika) sporadyczny błąd przepustnicy. Po wymianie usterki brak.
WITAM POSIADM LAGUNE 2 Z 2003 R Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW ,NA KOMPUTERZE ŻADNYCH BŁĘDÓW ,,NA ZIMNYM SILNIKU NIE MA SIŁY JECHAĆ ,,,NACISKA SIĘ NA GAZ JAKBY BYŁA ZATKANA
Mam problem z moją laguną jest taki problem jak jest zimna to pali super a tylko przejazde przez parę skrzyżowa? zagrożenie się i nie odpala poczekam koło godziny i pali proszę pomużcie
Mam Problem ze swoją Laguna II 1.9 dci. Podczas jazdy przy wyższych obrotach auto mi zgasło i zapaliła się kontrolka STOP oraz kontrolka silnika ze Stopem w środku na czerwono. Wyjąłem kartę, odczekałem chwilę bez problemu odpaliła ale zaczęły delikatnie balansować obroty na biegu jałowym. Na komputerze wyszło że to błąd recyrkulacji spalin ale jest świeżo po wymianie EGR. Proszę o jakąś podpowiedź.
mam problem laguna 2 2004r gdy przyspieszam fajnie jedzie ale gdy jade i ma np. 2200 obr/min i utrzymuje te obroty i auto powinno leciec swobodnie pojawia sie szarpanie i jakby traciło moc .Czasem problem znika prosze o pomoc
Witam , niedawno zakupiłem renault laguna 1.8 bęzyna 1994. Auto ładnie odpala ale ma takie chwile ze nie odpali zaświeca się kontrolka od układu wtryskowego i za nic w świecie nie odpali . Podchodzę za kilka godzin i znów ładnie odpala . Już kilka razy powtórzyła mi się taka sytuacja na ciepłym silniku jak i na zimnym
Mi zachciało się chiptuningu, wgrany zmieniony soft, który podaje więcej paliwa z powietrzem i przy gorących dniach z ostrzejszą jazdą wyświetlanie komunikatów: check incjetion oraz check esp, motor traci moc. Samochód musi zostać zgaszony i zostawiony do ostudzenia na jakiś czas. Po włączeniu spokojna jazda wchodzi w grę... Obawiam się awarii wtrysków, przepływomierza, przepustnicy, czujnika doładowania, innych czujników, katalizator... Nigdy więcej żadnych chipów i zmian ustawień fabrycznych.
witam mam lagune 3 2010r 150km i wydaje mi sie że za dużo pali przy normalnej jezdzie po miescie 11,5 litra chciał bym porównać z innymi użytkownikami lagunnorme w zime
mam problem z laguna 2 2.2 dci wymieniłem turbo i nic nie pomogło auto po przekroczeniu 90km traci moc i zapala sie serwis i jakies spiralka tak jak by swiece zarowe morze ktos pomorze
Do _arcykot:bylem z tym u elektromechanika(zaufany gosc)...podlaczyl pod kompa i wyszlo mu ze uszkodzony jest potencjometr gazu...rozebral,poczyscil,wyprostowal jeden precik i na razie jezdze...gdyby sie to znow zalaczylo wtedy mowi zeby wymienic na nowe...pojezdzimy zobaczymy...w razie czego sprawdze twoj sposob;)
Witam...mam nastepujacy problem...posiadam LaguneII 1.8 16V...od jakiegos czasu w czasie jazdy lub od razu po uruchomieniu silnika zapala mi sie kontrolka ,ktora wg instrukcji oznacza "uszkodzenie układu wtrysku"...wtedy samochod wchodzi w tryb serwisowy i sam jedzie tzn.na kazdym biegu kreci sie do 2.5tys obrotow i sam daje sobie gazu ja nie mam na to wplywu...zmieniam tylko biegi..na luzie wskakuje na wysokie obroty do 3,5tys...co to moze byc?mial ktos podobny problem?
Do ~kuti: U mnie były podobne objawy ze zawieszały sie obroty na stałe na 3-4 tys wyskakiwał bład przepustnicy, wymieniony został pedał gazu i ok przejechałem 30 tys km bez problemu i znowu to samo. Jeden sprytny mechanik podpowiedział że może być problem z końcówką do przepustnicy i jak jest tam troche wilgoci to nie przewodzi dobrze a jak się nagrzeje od silnika to jest już ok. Także rano sprobowałem suszarką do włosów i ogrzałem ją przed odpaleniem jakieś 10 minut. Jak ręką odjął problemu nie ma, zrobiłem 10 tys km i znowu to samo. Znowu suszarka i jak narazie 1 tys km zrobiłem i jest ok. Polecam najpierw sprawdzić niż wymieniać ale trzeba wiedzieć co i po to ta strona i inne fora.
Napisz czy pomogło ;-)
Do Adriana 1994 sprawdź przewody przy wtyczce czujnika
ciśnienia doładowania który znajduje się z prawej strony pokrywy silnika na plastikowej rurze. U mnie były przełamane te przewody i miałem takie same objawy. Zlutuj albo kup wtyczkę.Napisz czy pomogło.
Witam. Posiadam Lagune 2.2dci i wyskakuje tez bład fault injection. auto nie ma takiej mocy jak powinno miec, dymi na czarno i duzo pali. dodam że wymieniałem juz turbine i egr i nadal jest to samo. Doradzi ktoś co mam zrobic aby autko działało poprawnie ?
mam problem z Laguna 2 wymieniłem turbo i nic sie nie zmieniło jadę autem gdy przekroczę 90 km to auto traci sile tak jak by odcinało turbinę nie wiem co robić morze ktoś pomorze im zapala sie kontrolka serwis i jakas spiralka
Witam. Wczoraj podczas wyprzedzania auto straciło moc i wyświetlił się komunikat "check injection". Komputer pokazał błąd P0235, czyli błąd ciśnienia doładowania. Co mam wymienić aby działało? Zauważyłem, że gdy cięgno w turbo opada, błąd się zapala, a gdy wraca na gore to gaśnie. Cięgno to, podczas pracy na biegu jałowym co chwila wędruje w gore i dół pokazując błąd.
mam problem laguna 2 2004r gdy przyspieszam fajnie jedzie ale gdy jade i ma np. 2200 obr/min i utrzymuje te obroty i auto powinno leciec swobodnie pojawia sie szarpanie i jakby traciło moc .Czasem problem znika prosze o pomoc
Laguna 2 to fajne auto ? dlaczego jest bardzo skomplikowane i wymaga pieszczenia no można inaczej a wtedy koszta są piękne bieda z nędzą jak się nie ma znajomości i pojęcia o motoryzacji
Witam. Posiadam Renault Laguna 3 rok 2008. 2.0 dCi 150 KM wersia dinamique. Auto od pierwszego własciciela kupione z przebiegiem 64000 km. Teraz jest prawie 90000 km i pojawił się problem. Mianowicie kiedy przyspieszam na niższym biegu to przy obrotach 2500 - 2800 zapala sie pomarańczowy klucz i miedzy zegarami
wyskakuje komunikat żeby sprawdzić system wtrysku paliwa,auto traci moc(nie jestem pewny ale chyba odłacza turbine). Świeci się to do momentu wyłaczenia silnika i wyjecia karty. Po ponownym włożeniu karty problem znika.
Ostatnio doszedł nowy problem, kiedy wyprzedzałem inny pojazd zapalił się pomarańczowy klucz, auto straciło moc, musiałem zrezygnować, jadę spokojnie aż tu nagle obok pomarańczowego klucza czerwony \"stop\"
na wyświetlaczu napis \"awaria systemu wtryskowego\". Auto zgasło, zapaliło na postoju po dłuższej chwili oczekiwania, ponownie musiałem wyjać karte. Kiedy uruchomiłem wszystkie komunikaty zniknęły, a lampki pogasły. Sytuacjia powtórzyła sie nastepnego dnia. Może ktoś z was miał podobny problem i wie jak temu zaradzić.
Z góry dziękuję za pomoc. Email: dlugi_mielec@o2.pl
witam mam Renault laguna 2 rok2005 przejściówka i mam problem z zapaleniem .Samochód zgasł i nie można go odpalić,wymieniona pompa wtryskowa i dalej nic prosze o pomoc co z tym zrobć.
Mam Lagunę initiale paris 2006r.1.9 dci i czasami pojawia się mały problem ,że delikatnie szarpie przy ok 2-tyś obrotów poza tym odnoszę wrażenie ,że zaczęła troszkę więcej palić paliwa co może być tego przyczyną wcześniej był problem i wyświetlał się komunikat injection a controller po jakiś czasie komunikat przestał się pojawiać a szarpania nadal się zdarzają od czasu do czasu
Po pierwsze jedz do emchanika ktory ma CLIP odrazu wszystko pokaze. Jesli masz silnik 1.6, 1.8 2.0 ( tylko nie IDE) mozliwe ze cewka poszla ( kazda osobno na cylinder) W IDE czesto blokuje sie zawor regulujacy cisnienie w szynie. Powod przegrzewa sie. Auto sie dlawi nie mozna odpalic Po chwili wszystko jakby nigdy nic. Rozwiazanie dosc banalne zalozyc wentylator komputerowy ( widzialem na wlasne oczy) ew zrobic radiatorek odprowadzajacy z niego cieplo. do tej pory renault nic z tym nie wymyslilo.
Witam mam swoje auto 10 miesiecy zadnych problemow az tu omunikat INSPRITZUNG DEFECT w Renault Laguna II auto stanelo i nie chialo odpalic,potem zaciaglm do mechanika auto odpalilo na 3 dzien nic a potm dzila tylko na 3 wtryski bo 4 nie dziala mechanicznie wszystk osparawne komputer pokazuje wtryski za duze napiecie wtryski ok wymieniony komputer ze zgranymi wsztstkimi kodami i tak dalej a auto dalej pali na 3 wtryski prosze o pomoc co moze byc przyczyna lub odpowiedz na email garsyja79@gmail.com
kezmo-chyba coś ci się pomyliło (filtr paliwa koło leflektora?????) a tak jeśli chodzi o gasnące 2.0 IDE na TVN Turbo był kiedyś program o tym i główną przyczyną tego jest Regulator Ciśnienia Paliwa który jest na listwie koło czujnika ciśnienia paliwa,po wymianie tegoż regulatora a czasem i czujnika problem znika w 100%, części te niestety są nie do naprawienia i nie do wyczyszczenia,trzeba nowe-koszt regulatora nowego w ASO około 500zł, czujnika około 1000zł, nie warto kupować na Allegro używanych bo można kupić taki sam jaki się ma tyle tylko że będzie drugi.
od 16minuty programu link :::http://vod.onet.pl/turbo-kamera,turbo-kamera,567,7,7348,odcinek.html
Panowie prponuję sprawdzic pompe paliwa jeżeli samochód ciężko odpala przy ciepłym silniku.... co do komunikatu INSPRITZUNG DEFECT w Renault Laguna II to propunję tankowanie dobrego paliwa + separator wody. Ten komunikat oznacza praoblem z układem wtryskowym, ale pojawia się tez w przypadku pojawienia się najmniejszej ilości wody w paliwie. jeżeli juz raz sie pojawił proponuję wymienić filtr paliwa i dolać separator... kolejna sprawa-w obudowie filtra paliwa zaślepcie nieużywany otwór, który jest niezbędny w innym układzie paliwowym niż wasz. jest on tez przyczyna pojawiania się wody itd. w układzie paliwowym. filtr paliwa znajdzieci w okolicy prawego reflektora a niepotrzebny otwór zaślepicie domowymi sposobami.... Zjadłem zęby na Lagunie II i jest jeszcze kilka prostych sposobów poprawienia producenta... Pozdrawiam
NIE POMYŚLAŁEM O TYM ŻE TO TEŻ MOŻE BYĆ WINA AKUMULATORA BO NAWET OSTATNI ZAWSZE JAK ODBIERAŁEM OD MECHANIKA TO BYŁ ROZŁADOWANY.WYMIENIĘ TĄ POMPĘ I JAK NIE POMOŻE TO ZMIENIĘ AKUMULATOR.
witam, mam velsatisa 3.0 DCI v6 miałem pobjaw podobny do tego jaki miał Bobek. na zimnym silniku palił Ok na ciepłym długo odpalał albo kręcił i za pierwszym razem wogóle nie startował dopiero za drugim + Fuel Injection Fault. myslałem jużże to wtryski ale po wizycie u mechanika staneło na tym, żeby wymienić akumulator ( pomyslałem sobie co ma do tego akumulator)? otóż ma, po wymianie akumulatora odpalanie jest ok. stary kilka razy rozładowany nie dawał potzrebnaj mocy przy ponownym rozruchu ( jazda na światłach i z klimą go wyczerpywały) został jeszcze tylko błąd ale to może być sprawa EGR-a lub filtru paliwa. noo nic będe sprawdzał dalej. radze ci Bobek jak ci pomyśl też o sprawdzeniu akumulatora
Do melona2006 moja laguna II to 2001 1,6 16v ten sam problem kilka warsztatów i kazdy diagnozuje cos innego (oczywiscie za Kase) I koszt naprawy 2 klocki.Sie wnerwiłem i pojechałem do ASO diagnoza "przepustnica".Dałem zrobic koszt razem z częścią podłączeniem do kompa wgraniem nowego oprogramowania i regulacja 1600,40 zł polskich.Czas trwania naprawy 1,5h I po problemie autko smiga jak nówka
JA MAM PROBLEM TAKI.JAK JEST ZIMNY SILNIK TO PALI SUPER A JEŚLI TYLKO JEST CIEPŁY TO JEST PROBLEMIK/DŁUGO ODPALA OKOŁO 5SEK/KOMPUTER WSKAZAŁ ŻE TO JAKIŚ CZUJNIK WAŁU WAŁKA ROZRZĄDU.WYMIENIONY I DALEJ NIC, ZAWORY SĄ OK SPRAWDZANE. MAM ZAMIAR WYMIENIĆ POMPE PALIWA I FILTR PALIWA MAM NADZIEJE ŻE TO POMOŻE. CZY KTOŚ Z WAS MIAŁ MOŻE PODOBNY PROBLEM?
Nigdy nie wierz w to co powie CLIP na błąd `fuel injection`. Proponuję poczytać niezwykle obszerne wypowiedzi w necie (np. fora anglojęzyczne). Szkoda kasy na wymiany turbin i setek innych części.
fault in fuel injection - turbina padła, ja to mam. trzeba wymienić i to jak najszybciej. może pała też pompa olejowa - sprawdzić. jak śilnik za głośno chodzi to mogą to być też wtryski. a najlepiej - podjechać do renalut i podłączyć pod komputer. tam wam powiedzą.
W mojej lagunie jest mały zawór, zaraz przy kolektorze dolotowym. Zawór powinien się otworzyć przy starcie i zmknąć przy wyłączeniu. Zawór jest zamocowany na śróbie która był luźna w yniku czego silnik ledwie pracował nie nie miał mocy.czasami otwierał się i wszystko było ok
. melon2006 sprawdź to, jak dokręcisz śróbę powinno być ok
Mam ten sam problem z komunikatem - Fault in fuel injection - tylko, że w moim przypadku nic nie jest OK. Po odpaleniu silnik wyje, ma niskie obroty, praktycznie zero przyspieszenia - a ona ciągle w kółko Fault i fault... Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o jakiekolwiek naprawy - więc proszę o pomoc. Moja Lagunka to Kombi 1.8 benzyna 2001r.
Mam Renault Laguna II 1,9 DCI i po regeneracji turbiny często pojawia mi się komunikat INSPRITZUNG DEFECT . Po ponowynum uruchomieniu silnika znika na jakiś czas nie wiem co z tym zrobić może ktoś miał taki problem.
ja to miałem w swojej Laluni dwa razy z tą różnicą że w korku i silnik gorący,za pierwszym razem miałem to gdzieś zgasiłem silnik i OK ale za drugim po różowym komunikacie pojawił się czerwony i STOP-silnik się wyłączył.Po chwili go odpaliłem i do tej pory jest OK.Co zrobiłem -zalałem V-power z SHELA + dodatek STP do czyszczenia wtrysków i wymieniłem filtr paliwa(to wszystko wyczytałem na jakimś forum) i jak na razie przejechałem 12 tyś km i OK,aha nie tankuję benzyny w stacjach koło Marketów i z niewiadomym pochodzeniu-silnik 2 IDE 97 tyś przejechane-Pozdrawiam
Może ma ktoś jakąś radę, moja laguna 2.0 IDE benzyna gdy silnik jest zimny to rzuca komunikatami "Fault in fuel injection" "ESP fault" i oczywiście "Service". Po przejechaniu paru km wszystko śmiga.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu