- Autor: Arteque
- Kategoria: układ napędowy
- usterka wystąpiła przy przebiegu 170 tys. km
Moim zdaniem De facto awaria chyba była konsekwencją wcześniejszej awarii dyferencjału przy 120 tys. km. Skrzynia po naprawie dyfra już lekko szarpała przy ruszaniu, przegazowywała a w późniejszej fazie "gubiła biegi" (symulowane bo to CVT) .
Generalnie powrót z wakacji wyglądał nieciekawie . Apogeum się zaczęło będąc 2tys. km od domu. Ale w tej fazie jeszcze wystarczał restart silnika, który kasował błędy. Choć raz się to stało przy wyprzedzaniu. Ostatnie 500 km to zaczęło się wysypywać na ostro i silnik przechodził w chwilowy stan awaryjny bez choinki na zegarach. Jednakże problematyczne było ruszanie oraz max prędkość 110km/h. Cóż naprawa w ASO trwała 1 mies. Na początku na siebie koszt wynajmu wział Renault Polska i auto zamienne z wypożyczalni w klasie. Natomiast ostatnie 2 tyg. auto zastępcze od dealera i już nie spęłniające wymagań dot. odpowiednika w klasie D. Koszt naprawy w ASO +/- 25tys. zł. Pokryte przez Renault Polska - dzieki wykupionemu pakietowi serwisowemu Easy Ride z limitem 5 lat lub 200 tys.km
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 2
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu