Szukaj

Silnik i nie tylko
Renault Kadjar Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW 2015-2018

  • Autor: ~Paweł K
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 30 tys. km
W dniu odbioru samochodu z salonu pod domem stwierdziliśmy że na tylnym zderzaku jest kawałek nie domalowany. Około 1cm2. Później na początku jesieni okazało się że przedni słupek przecieka ponieważ nie było ok. 2 cm kleju na szybie czołowej. Później zaczęła parować tylna prawa lampa. Przy przebiegu 16tys. km pokazał się komunikat o niskim stanie poziomu oleju. To samo przy przebiegu 22tys. km i 27 tys. km. Za każdym razem oczywiście poziom oleju był uzupełniany w ASO. Teraz auto ma 30 tys. km przebiegu i znowu pokazał się komunikat o niskim stanie oleju i aktualnie w serwisie wyjmują silnik i szukają powodu dlaczego auto zużywa tyle oleju.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 19
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Pytanie od jakiego momentu pobiera olej ja w Renault fluence 13 rok przez 5 tyśkm nie pobiera nic przez kolejne 2tyś czyli 7 tyś zjadł 1 litr
Szybka degradacja oleju wychodzi na to że warto zmieniać co 6tyś wymiana z płukanką z k2 to 150ł elf 120zł 20 filtr 10 płukan
Odpowiedz
ogólnie nie polecam Kadjara, zaraz po gwarancji padła sonda lambda, w trzyletnim samochodzie po przebiegu 40 000 km pęka skóra na siedzeniu kierowcy, źle dobrane przełożenia skrzyni biegów, szóstka już od 60-70 km/h , a powyżej wóz się męczy i staje się głośny, silnik niby 163 km, ale przy ruszaniu mułowaty, sprzęgło bierze za wysoko i rwie, trzeba dłużej przytrzymać...koła 19 cali nie tłumią drgań na polskich drogach, nawigacja najgorsza z możliwych...
Odpowiedz
wszystko źle, masz pecha, albo rżniesz specjalistę i bogacza w jednym. Tacy na wszystkim znają się najlepiej i wszystko jest dla nich słabe. WSPÓŁCZUJĘ.
Odpowiedz
Jak jest źle to jest źle. Też tak mówię i nie tylko o samochodach bo prawie wszystko jest do bani. Teraźniejsze samochody to złom na czołgi. Elektroniki tyle że jakość aut zamiast iść do przodu, zostaje w tyle.
Odpowiedz
Przynajmniej dużo lepsze podejście jak VAG do TSI i problemami ze zużyciem oleju. Droga przez mękę i w końcu remont na własny koszt w niezależnym warsztacie.
Odpowiedz
120 tysięcy km - wymiana bloku silnika - brak sprężania w jednym z cylindrów. Auto już nie na gwarancji (przez 5 lat serwisowane w ASO), ale dealer wymienił ZA DARMO silnik. Czyli mam nowego Kadjara :-) Ów gest dealera, a właściwie koncernu Renault to zapewne cicha akcja serwisowa. Tak czy owak brawo za podejście do klienta, który zaoszczędził ca. 30 tys złotych.
Odpowiedz
Mam z silnikiem 1,6dci, rocznik 2015. Wersja uboga, ale dostałem dużo dodatków gratis. W salonie zapomniano umyć samochód z warstwy ochronnej i wyglądał jakby był skorodowany. Odbierałem w sobotę i ponoć myjnia w salonie na Puławskiej w Warszawie nie działała. Do bagażnika sprzedawca włożył pionowo 4 zimowe opony, z tym że zapomniał dobrze zatrzasnąć tylne siedzenia. Pierwsze hamowanie omal nie zakończyło się tragedią, bo 4 opony uderzyły w tył mojego fotela. Zużycie oleju praktycznie zerowe, ale ma inne usterki. Od początku skrzypi pokrywa schowka po stronie pasażera. Jeśli nie chcę tego słyszeć, to jeżdżę z otwartym schowkiem. Wielokrotnie było coś tam przesmarowywane, ale żadnego efektu. Raz po jeździe na autostradzie odpadło podwozie, to jest olbrzymia plastikowa osłona silnika. Jest ona przykręcona na trzy śruby i wiele wtyków, które po jeździe np. przez dylatacje w moście powoli się luzują. Nowsze wersje mają nieco inne podwozie (ta osłona jest podzielona na dwie mniejsze) i pewnie jest to lepsze rozwiązanie. Po przejechaniu 17 tys. km zapchał się filtr cząstek stałych, który jest ponoć dożywotni i bezobsługowy. Wpierw w ASO powiedzieli, że samochodu nie można naprawić, choć jest na gwarancji. Później się zdziwiłem, że mimo gwarancji za naprawę muszę płacić. Wpierw żądali 8 tys. zł, później 4, ostatecznie około 1,5 tys. Sprawa jest w sądzie. Wyjaśniali, że filtr się nie zapycha, bo automatycznie się wypala, a skoro się zapchał, to znaczy wynika to z mojego indywidualnego stylu jazdy. Na indywidualny styl jazdy samochód nie pozwala, bo przecież są podpowiadacze zmiany biegów, które w moim przypadku nigdy się nie pojawiają, bo mam zbyt duże doświadczenie w prowadzeniu diesli. Wcześniej jeździłem Renault Megane 1,5 dci z 2003 r. Przez 12 lat użytkowania się nie zepsuł (wymieniałem żarówki, klocki i tarcze hamulcowe), a samochód potrafił przejechać na 1 baku nawet 1,4 tys. km. Zamiast 4 l na trasie palił tylko 3,6l. Gdzie ta dobra stara motoryzacja?
Odpowiedz
Masakra widzę nie tylko ja mam z nimi problem nie mogę patrzeć już na to auto wiecznie coś i serwis jak mi powie jeszcze raz że co 30tys trzeba wymieniać olej to wyciągnę korbe z silnika i walne ich w łeb masakra
Odpowiedz
Wyciągnij i walnij się już teraz
Odpowiedz
Renault Kadjar Crossover