Szukaj

Problemy z silnikiem.
Renault Espace IV

  • Autor: ~Michał W,
  • Kategoria: silnik
Jestem właścicielem Espace IV z 2004 roku z przebiegiem 172500. Po 170000 musiałem wymienić silnik, ponieważ urwał się korbowód i obróciły się panewki, a teraz okazało się że mam jeszcze wyciek z przewodów doprowadzających olej i odprowadzających z turbiny.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 26
Nie wystąpiła: 14

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Witam
Posiadam espace 1.9 dci, problem z układem chłodzenia !. Po zagrzaniu silnika wyrzuca płyn chłodzący do zera przez zawór w korku zbiornika wyrównawczego. Po wymianie termostatu, czujników temperatury na nowe to samo dalej, po wymianie uszczelki po głowicą, zaworów, uszczelek zaworów i wszystkiego, do czego tylko był dostęp po zdjęciu głowicy, oraz po planowaniu (podobno najlepszy planujący głowicę warsztat w małopolsce, długie terminy) głowicy przez fachowy warsztat, przeglądzie wszystkich przewodów problem dalej istnieje i wypróżnienia odbywają się po przejechaniu ok. 20 min. Gdzie mogę dowiedzieć się o przyczynie tego mankamentu?. A może jest zaplanowany defekt przez firmę Renault w celu zmuszenia klienta do kupna nowego silnika lub samochodu?. Podobno niemiecki ford stosuje taki przekręt i pada wszystko, tylko nie na raz w odstępie ok. 2 tys. km po 150 tys. przebiegu...Czy Renault stosuje może ten sam przekręt? Proszę o pomoc, ewentualnie namiary na prawdziwych fachowców od naprawy, najlepiej małopolska, ale nie tych od wymiany silnika albo całego samochodu... Dziękuję
Odpowiedz
Do : Przesyłam ci cytat z innej publikacji, dotyczy co prawda 3.0 Isizu ale wyjaśni jaki może być problem. " Odradzam też zakup motoru 3,0 dCi produkcji Isuzu. To jedna z najbardziej awaryjnych konstrukcji jakie kiedykolwiek montowano w modelach Renault. Z powodu opuszczenia się tulei cylindrów między głowicą a blokiem silnika tworzy się otwór. Przez tak powstałą szczelinę wydostaje się ciśnienie, które przechodzi do układu chłodzenia i wypycha płyn chłodniczy. Zwykle kończy się to wypalenie tłoków."
Odpowiedz
mam 2 espace IV z 2006 roku jednego uzywam ja drugiego ojciec w obu był wymieniany silnik juz po dwa razy srednio co 80 000 km obraca panewki ! obecnie auta ledwo zipia w jednym do wymiany pompa wtryskiwaczy turbo dwumas i wysprzeglik w drugim to samo tylko bez dwu masu nie polecam szczegolnie nied...ebnaych silnikow 1.9 dci poraszka !
Odpowiedz
Espace jeżeli w dieslu to tylko 2.0 dci trwała i niezawodna jednostka, jeżeli w benzynie to brał bym 3,5 - silnik nissana, wrażenia z jazdy niesamowite. Jeżeli ktoś potrzebuje naocznie się przekonać to wystarczy w Google wpisać espace uszkodzony silnik! 3.0 dci jest tego najwięcej. Bubel firmie Isuzu wyszedł , szkoda saaba, opla i Reni
Odpowiedz
E III 2.0 16v 350 000tyś 1 do 1,5 l oleju na 10 000 dwie awarie w ciągu 4 lat pasek klinowy i rozszczelniona nagrzewnica od strony kierowcy w zawieszce co roku po zimie jakiś drążek lub końcówka po za tym ok
Odpowiedz
Tak jestem zrazony ze juz nigdy nie kupie zadnego francuza nawet za darmo nie wezme opisane pow usterki mnie dotycza
Odpowiedz
hej szukam opini o 2.0 turbo jak sprawują się na lpg bo sprzedaje już wysłużonego E III
Odpowiedz
Do ~spark: Lata pięknie bez spadku mocy i problemów zużycie realne bez ułamków 14l gasoliny poza elektryka typu licznik czytnik kart alternator wodny przepustnica i reszta co jest ocechowana firma całego to jest ok
Odpowiedz
przy skręceniu kół stoją w miejscu koła napędzające pompę wspomagania i pompę wodną wiecie może jaka jest tego przyczyna?
Odpowiedz
Obstawiam ślizgający się pasek wieloklinowy
Odpowiedz
Renault Espace IV