- Autor: ~Przemon1982
- Kategoria: układ wtryskowy
Witam. Posiadam Reno Clio III 1.5 dci. Przy przebiegu silnika 45000 km (2009) w trakcie jazdy pojawił się komunikat "USTERKA WTRYSKU" , pojawiła się kontrolka "STOP" na desce oraz brak mocy silnika (pedał gazu do oporu a silnik jakby coraz mniej mocy dostawał). Okazało się, że muszę wymienić wszystkie wtryski, ponieważ nie trzymają ciśnienia w układzie. Nowe wtryski kosztowały 1300 zł kupiłem 2 sztuki, a z pozostałymi dwoma zregenerowałem za 600 zł. Łącznie cały koszt z diagnostyką, wymianą filtra paliwa oraz dowozem wtrysków do regeneracji wyniosła mnie 4500 zł. Mamy luty 2011 i podobne objawy ukazują się. Ropę tankuje na jednych z renomowanych stacji (OxxxN - nazwę producenta ropy nie podaje relkama/antyreklama)
Średni koszt
przejechania 100 km
19,00 zł
Komentarze
Ponawiam pytanie , mam dokładnie ten sam problem. Wtryski wymienione, silnik pracuje ładnie bez błędów. Niestety podczas jazdy po przekroczeniu 2000 tys. Obrotów pedał w podłodze, mocy brak… ,,usterka wtrysku’’ i klucz ,,Stop”. Co to może być ?
Dziękuję i pozdrawiam