Szukaj

Parujące bardzo mocno szyby w środku.
Renault Clio II

  • Autor: ~Roberto
  • Kategoria: inne
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 49
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja stosuję w porze jesiennej gazety pod wycieraczki (kierowcy i pasażera) a gdy jest zimny to nadmuch maksymalny na szybę i wnet po 20-40s przejżystosci ty moje :)
Odpowiedz
Gdzie są te odpływy. Gdzie mam tego szukać i jak się do tego zabrać żeby to oczyścić?
Odpowiedz
Zgodze się z Wami, odpływy muszą być drożne jednak ja profilaktycznie stosuję pochłaniacz wilgoci. Mały pojemniczek pod fotelem i problem znika.
Odpowiedz
Cinek masz racje, moje autko stalo z gorki w czasie ulewy, jak przyszlam do auta a od strony pasazera zrobilo sie jeziorko (kubkiem wybieralam wode). Okazalo sie, ze sa zapchane gumowe zaslepki, ktorymi cala woda splywa z auta...niestety wiosna topole, jesienia opadajace liscie i po jakims czasie robi sie z tego papka i uniemozliwia to odplywaniu wody. Pierwsza oznaka to piszczaca dmuchawa juz na I, silniczek zaczyna ciagnac wode, drugi objaw to pojawiajace sie na wycieraczce znikad krople wody (okazalo sie, ze jak dmuchawa chodzi i ciagnie wode to nawiewem na nogi wylatywala woda). W podszybiu znajduja sie 3 takie spusty, ale najgorszy jest ten z prawej.
Odpowiedz
Masz wilgoć w samochodzie. Udrożnij odpływy w podszybiu, zdejmij podszybie - potrzebny ściągacz do wycieraczek. Woda wlewa się też do środka przez gumowe zaślepki, które stykają się z odbojnikami klapy. W 3d bywają źle wklejone tylne szyby boczne - w szczególności po dzwonach.
Odpowiedz
Intensywnie parujące szyby są najczęściej objawem albo zapchanego filtra albo uszkodzonego silniczka sterującego klapą obiegu wewnętrznego gdzie w konsekwencji jest cały czas zamknięty obieg (mimo tego że wygaszona kontrolka pokazuje otwarty). Rozwiązanie to albo wymiana silniczka (opcja droga) albo ręczne otworzenie klapy na stałe(opcja darmowa, 3 minuty roboty) i zostawienie jej w takiej pozycji. Trzeba zdemontować podszybie jak do wymiany filtra, klapa na lewo od filtra przeciwpyłkowego.
Odpowiedz
Do : Witam, mam problem chyba związany z ta klapka. Jeśli przestawienie obieg na wewnętrzny (pokrętło nawiewow maksymalnie w prawo) nawiewy wyłączają sie i nie dmuchaja nic. Dodam ze mam problem z parujacymi szybami, odboje od klapy osadzilem na silikonie bo tam lała sie woda jednak problem dalej nie ustąpił. Zauważylem tez ze szyba paruje bardziej po lewej stronie. Ktos ma jakis pomysł?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Renault Clio II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,4
l/100km
7,1
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio II