Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
dupsztain
12 lat temu
1
Kupiłem auto z przebiegiem 100kkm, ten sam problem. Da się to naprawić. Trzeba się pozbyć osłony kolumny kierownicy - śrubki, poduszki powietrznej - odgiąć drut przez 3 dziurki w kierownicy od strony licznika, kiery - torx t50 chyba, zluzować opaskę, odpiąć kable , zdjąć przełącznik. Trzeba uważać na taśmę sygnałową w środku przełącznika - oznaczyć położenie wew. pierścienia. Po rozkręceniu, manetka kierunku ma ślizgacz w postaci wałeczka dopychanego sprężynką. Małego wkręta wkręcamy w sprężynkę - zwiększmy w ten sposób jej długość, wałeczek obracamy drugą niezużytą stroną, składamy całość. Działa w 100%, już parę kkm, nie wykazuje tendencji do dalszej awaryjności.
Dźwignia kierunkowskazów chodzi bardzo delikatnie, trzeba mieć wyczucie większe niż do kobiety. A do tego gdy skręcam w prawo to odbija mi za mocno i po wyjściu z zakrętu na prostą włącza się kierunkowskaz w lewo. Myślałem żeby to rozebrać i coś z tym zrobić bo jest trochę denerwujące. Czy da radę to się jakoś naprawić?
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu