Szukaj

Bardzo słabej jakości silnik 2,2 w deóch samochodach dziury w tłokach ,remont silnika ,słabe sprzęgło,marne zawieszenie koła zapasowego,
Peugeot Boxer I

  • Autor: ~borowy
  • Kategoria: silnik
Po przejechaniu ok.100tys,padł silnik /usterka pojawiła się w dwóch autach/mechanik stwierdził dziurę w tłoku-remont kapitalny siników,zawór ERG wymieniany średni co 30 tys.km,sprzęgło w jednym z aut wymieniane try razy,,po około 120tys padł komputer,wymiana koła zapasowego na drodze jest niemożliwa,mechanizm opuszczania koła zapasowegopo prostu nie działa,innych drobnych usterek nawet nie próbuję pamiętac,auto fajne dla kogoś kto lubi adrenalinę- ja jestem już wyleczony.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 15
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam teraz trzeciego busa sam nimi jeździłem żadnych większych problemów nie przeginałem z wymianami oleju tak jak w książce tylko co 15000, a jak widzę na autostradzie idiotów co sują 150km/h lub szybciej i auta są przeładowane to wcale sie nie dziwie że auta sie im sypiom. Osobiście jestem zadowolony
Odpowiedz
Po 22tys padlo sprzeglo wymiana na gwarancji teraz auto ma 72 tys i sprzeglo znowu padlo -koszmar sam musze zaplacic bo gwarancja jest do 40 tys km na sprzeglo wiec nie obejmuje ,nie kupujcie tego auta .Mechanik powiedzial ze sprzeglo jest za slabe -silnik 3 ,0 160 KM
Odpowiedz
u mnie jest to samo po 121tys dziura w bloku i to po gwarancji . Elektryka się wali brak długich świateł, ABS, zawór ERG tak jak u kolego co ok 30 tys wymieniany w zawieszeniu łożyska kolumn makpersona gdzies przy 40 tys .
Nie polecam tego auta nikomu
Odpowiedz
Peugeot Boxer I