Szukaj

Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010

  • Autor: szefu007
  • Kategoria: silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .

Komentarze

Sprawdzić komputer Umnie się zimny lut robił i gasl podczas jazdy do tej pory po przelutowaniusciezki jest ok
Odpowiedz
WITAM MIAŁEM PODOBNY PROBLEM ROZWIĄZAŁEM ALE W SILNIKU HDI 2.2 NIC NIE DAŁY KOMPUTERY MIAŁEM JEDEN PRZEWÓD WYSOKIEGO CIŚNIENIA POLUZOWANY I GDY NA LISTWIE DOBIŁO MAKSYMALNE CIŚNIENIE 1600 BAR TYLKO POD OBCIĄŻENIEM PRZY 3000 TYŚ OBROTÓW PRZEPUŚCIŁ CIŚNIENIE Z LISTWY NA ZEWNĄTRZ ZAŚMIERDZIAŁO PALIWEM CZUJNIK UTRATĘ ZAREJESTROWAŁ I ODŁĄCZYŁ A BŁĘDY ZUPEŁNIE NIE TE
Odpowiedz
Peugeot 607