Na jednym zdjęciu zauważyłem ze samochód pochodzi z Belgii , przez 3 m-ce jeździłem peugeotem 407 zakupionym którego krajem pochodzenia była Belgia ,po ok 10 rożnych awariach silnika pogoniłem go ,a ostatnio się dowiedziałem ze samochody marki peugeot sprowadzone z belgi i Francji nie potrafią sobie poradzić z "wspaniałym" polskim paliwem :) dlatego tak częste usterki nękają wtryski i wszystkiego rodzaju czujniki jak EGR i inne podzespoły związane z układem paliwowym i wydechowym. Pozdrawiam ! i bez awaryjności życzę!
Po wykręceniu wtryskiwacza okazało się że:
- plastikowy kołnierz wtryskiwacza stopił się i spłynął po wtrysku do głowicy silnika. Pomiędzy ścianą wtryskiwacza a głowicą w której jest umieszczony wytworzyła się szczelina którą uciekała kompresja. Ta nieszczelność przyczyniła się do większego spalania (15-20 %), mniej mocy.
Naprawa:
zakup nowej uszczelki (kołnierza) -5 zł w serwisie. Robocizna- czteropak piwa. Czas- około 2 godziny.
Komentarze
- plastikowy kołnierz wtryskiwacza stopił się i spłynął po wtrysku do głowicy silnika. Pomiędzy ścianą wtryskiwacza a głowicą w której jest umieszczony wytworzyła się szczelina którą uciekała kompresja. Ta nieszczelność przyczyniła się do większego spalania (15-20 %), mniej mocy.
Naprawa:
zakup nowej uszczelki (kołnierza) -5 zł w serwisie. Robocizna- czteropak piwa. Czas- około 2 godziny.