Szukaj

falujące obroty na 4-5-6tym biegu
Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014

  • Autor: ~jan wierzbicki
  • Kategoria: układ napędowy
przy delikatnym dodawani gazu na 4-tym 5-tym 6-tymbiegu odczuwa się tak jak jak by dziury turbinowe nazywają to niedomykalnościom zaworów Mówią że jest to przyczyna filtra cząsteczek stałych /FAPA/ byłem u mechanika wyjeżdził połowę zbiornika benzyny ok.300km.i niby jest lepiej ale na jak długo,/// Niektórzy mówią że przy bezpośrednim wtrysku tak się dzieje i trzeba zdejmować głowicę i czyścić gniazda
//

Komentarze

Witam ,
Jestem zainteresowany kupnem 508 sw 1.6 THP czy możecie coś powiedzieć o tym silniku czy warto go kupić z tym silnikiem ??? Diesel odpada potrzebuje auta do miasta.
Z góry dziękuję za odpowiedz
Odpowiedz
turbinę trzeba czasami przegonić dlatego: autostrada przedostatni bieg i obroty od 1500 do 3/4 zakresu kilka razy w górę i dół
Odpowiedz
sprawdz sprzegło
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I Sedan