- Autor: ~Adam
- Kategoria: inne
Mam problem z moją 407. Przy delikatnym przyspieszaniu na 2. biegu w przedziale od 1000 do 1300obr/min występuje delikatne szarpnięcie. Na 2. biegu dzieje się to często. Ogólnie zdarza się przypadkiem również przy wysokim biegu a niskich obrotach. Przy dynamicznej jeździe nic takiego nie ma miejsca.Czy Ktoś może miał taki przypadek ?
Średni koszt
przejechania 100 km
38,00 zł
Komentarze
A co do jazdy na wysokich obrotach to przepalacie filtr Fap a nie EGR-a. i to powinno się robić najlepiej na 2 biegu jak lepsza droga to można i na 3 jadąc max przy 3000 obr utrzymująć równo te obroty przez ok 20min.
w ogóle , to bardzo mi pomogło dobre moderatorzy serwisu nie liczą się z n i m [url = http://www.wibb.ru/ ] diety dla szybkiej utraty wagi [/ url ].
moncler toulouse
ниН ŃŃŃĐ°ŃŃŃ ĐşĐ˝Đ¸ĐłĐ°
ŃĐľŃĐľŃĐ°Ń Đ˝Đ° ŃĐľĐźŃ ĐˇĐ°Đ˛ĐľĐ´ĐžĐźĐž НОМнОо ŃООйŃонио Ой Đ°ĐşŃĐľ ŃĐľŃŃĐžŃиСПа
допОСиŃĐ˝ŃĐľ ОпоŃĐ°Ńии - ŃĐľŃĐľŃĐ°Ń.
йоŃпНаŃнО книга ПинŃйоŃĐł ŃкОНа ŃŃŃĐ°ŃогиК
Ó÷ĺáíčę + äë˙ íŕ÷číŕţůĺăî ňđĺéäĺđŕ
Ó÷ĺáíčę 1ń 7.7
Áĺńďëŕňíî ó÷ĺáíčę îáůŕ˙ áčîëîăč 10-11 ďîë˙íńęîăî
Ó÷ĺáíčę ďî dota all stars
Ôĺäĺđŕëüíűé áţäćĺň đô ó÷ĺáíčę
Ýëĺęňđîííűé ó÷ĺáíčę ďî ęóëüňóđĺ ęáđ
Ýëĺęňđîííűé ó÷ĺáíčę ďî ěŕňđčöŕě č îďĺđŕöč˙ě íŕä íčěč
Đĺřĺáíčę ę ó÷ĺáíčęó ďî ÷ĺđ÷ĺíčţ 9 ęë. áîňâčííčęîâ
Ňĺîđč˙ âĺđî˙ňíîńňĺé ó÷ĺáíčę
Ó÷ĺáíčę ďŕőň
Ó÷ĺáíčę ôčçčęč çŕ 8-é ęëŕńń ď¸đűřęčí
Ýęîíîěĺňđčęŕ ó÷ĺáíčę
Ńî÷číĺíčĺ ďî ęŕđňčíĺ ňîěčđčń
Ňĺîđč˙ ëčňĺđŕňóđű ó÷ĺáíčęč
Ó÷ĺáíčę đóńńęîé ăđŕěěŕňčęč áóńëŕĺâŕ
Ó÷ĺáíčę ę photoshop
Äîęëŕä čńďîëüçîâŕíčĺ óäîáđĺíčé
Čńňîđč÷ĺńęŕ˙ ăđŕěěŕňčęŕ đóńńęîăî ˙çűęŕ ó÷ĺáíčę
Ńîöčîëîăč˙ ńĺěüč č áđŕęŕ ó÷ĺáíčę
Ŕóäčî ę ó÷ĺáíčęó íĺěĺöęîăî ˙çűęŕ
Ó÷ĺáíčę ńĺěĺéíîĺ ďđŕâî 2009
Ó÷ĺáíčęč ďî ńîöčŕëüíî-ýęîíîěč÷ĺńęîé ńňŕňčńňčęĺ
Ó÷ĺáíčę čńďŕíńęîăî ˙çűęŕ ń ňđŕíńęđčďöčĺé čëč ňđŕíńëčňĺđŕöčĺé
Ęŕçŕőńęčĺ ó÷ĺáíčęč
Ńî÷číĺíčĺ íŕ ŕíăëčéńęîě ˙çűęĺ ďđî ęŕđüĺđó david beckham
Ŕáŕëäĺňü!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ß ń÷čňŕţ, ÷ňî Âű íĺ ďđŕâű. ß óâĺđĺí. Ďđĺäëŕăŕţ ýňî îáńóäčňü.
đŕńőîäű íŕ čńďîëüçîâŕíčĺ ëč÷íîăî ŕâňîěîáčë˙ Ďî ěîĺěó ěíĺíčţ Âű îřčáŕĺňĺńü. Äŕâŕéňĺ îáńóäčě ýňî. ęâŕđňčđíűé âű÷ĺň Ďî ěîĺěó ěíĺíčţ Âű íĺ ďđŕâű. Ďđĺäëŕăŕţ ýňî îáńóäčňü.ďîäď 6 ď 1 ńň 264 íę đô
Íîđěŕëüíî ńî÷čí˙ĺň
đŕçđĺřĺíč˙ íŕ ęîďčđîâŕíčĺ ext2ifs Ńěîňđĺë â ďëîőîě ęŕ÷ĺńňâĺ, íŕäî ăë˙íóňü â íîđěŕëüíîě. ńęŕ÷ŕňč łăđó ęłëçîíŕ 3 ďđčâĺňóâčäĺňü íŕ âčíäîâń 7 ôîđěŕň ifs
Czy to jest uczciwa cena? Ile płaciliście za taką usługe, ale w AUTORYZOWANYM serwisie, nie u szwagra w garażu.......
Pozdawiam
komputer interpretuje to jako jazde w cyklu miejskim i nie właczy funkcji czyszczenia. polecam sprawdzone co jakis czas powtarzac np. co 10 tys km
dzisiaj się dowiedziałem, ze moze to być rlektrozawór który zapycha FAP, więc juz sam nie wiem
jak "Twoje" szarpanie? Ja też miałem ten problem. Skatowałem trochę moją 407-ke i szarpanie ustało. Ciekaw jestem na jak długo. U CIebie na razie ok?
Podobno
1724/WU 1920PJ Y3 czujnik temperatury (powietrza w kolektorze)
1724/WU 161842 X3 elektrozawór (podgrzewacza powietrza) -sprawca cyklicznego szarpania w cyklu dopalania fap jesli macie ten problem (szarpanie co kilkaset km) to jest jeden z podejrzanych
http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread.php?thread_id=6570&rowstart=180
Ja też mam ten sam problem :( auto mi szarpie w czasie jazdy zwłaszcza przy szybszej jeździe na 5 czy 6 biegu, a komputer nie pokazuje błędów. Ostatnio nawet na trasie przy redukcji biegu spadły obroty i auto zgasło... Nie mogłem go odpalić. Po kilku minutach odpaliłem i powoli dojechałem do domu. Myślałem, że to filtr paliwa i wymieniłem go dzisiaj ale dalej szarpie ... Rozmawiałem dzisiaj przy okazji kupna filtru z mechanikiem, jest jeszcze coś takiego jak filtr cząsteczek stałych. Doradził mi przeczyścić go przez jazdę na 3 biegu powyżej 3 tys obrotów przez około 15 km. Jutro to przetestuje i dam znać o efektach.... Co do tego EGR na innych forach czytałem, że można to samemu wyczyścić i ponoć są efekty.... Co wy o tym myślicie?
Podsumowując: Już tracę cierpliwość do mojego samochodu i zastanawiam się nad zmianą. P.S. ma kto jakiś pomysł co może być tą przyczyną uciążliwego i denerwującego szarpania?
za co odpowiada elektrozawór turbiny, o którym piszesz?Jaki jest jego koszt? U mnie prawdopodobnie ten element jest również do wymiany (opinia jednego z serwisantów) - podczas jady okolo 13km przy gwałtownym zahamowaniu wyskoczył błąd deppolution system faulty.
Gostek powiedział, że to nie wina EGR ale jakiegoś zaworu stersującego ciśnieniem turbo. Czy to to samo?
Poza tym mam podobne ojawy, bardzo rzadko, i bardzo delikatnie przy 2 drugim biegu lekkie szarpniecie okolo 1s. na wyższych obrotach nie występuje.
Dlatego poszukuję tego elementu do kupienia. Jeśli wiesz gdzie można kupić i za ile z góry dzięki za info...pozdrawiam,
Wymienili mi EGR na nowy, a przy okazji uszkodzony również miałem elektrozawór turbiny i też został wymieniony. Jak narazie przejechałem ok 200km i wszystko wygląda OK - bez szarpania. Ale mając na uwadze że problem występował losowo poczekam i dam znać jak sprawa wygląda. Poza tym, nie wiem czy jest to związane z powyższym ale temperatura płynu chłodzącego jest w moim 407 na poziomie 70 stopnie nawet stojąc w korku... Znowu coś szwankuje.
P.S Wiecie może gdzie można wymienić ten EGR za rozsądne pieniądze?