Peugeot 308 II SW 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2017
Autor: Wojtek
Kategoria: układ wydechowy
usterka wystąpiła przy przebiegu 133 tys. km
UREA - usterka układu oczyszczania spalin. Diagbox - niskie ciśnienie dodatku. Prawdopodobnie pada pompa od AbBlue koszt 4000zl. Może ktoś miał coś podobnego?
Komentarze
Użytkownik
2 lata temu
Rozwiązanie problemu
2
W moim przypadku 508 2.0 150KM blueHDI z powodu wyżej opisanych problemów, krótko po upływie gwarancji wymieniono zbiornik z pompa adblue koszt 4200zł przy czym dwa m-ce wcześniej samochód brał udział w kampanii wymiany korka z odpowietrznikiem wlewu adblue. Po 4 latach problem powrócił, przerobiłem dolewanie dodatków Tunap z uzupełnianiem zbiornika, kasowaniem błędów, inicjowaniem / renacjonalizowamiem oprogramowania w autoryzowanym serwisie i te wszystkie zabiegi pomagały krótkoterminowo. Pan w serwisie poinformował mnie ze:
- Jednak trzeba będzie wymienić zbiornik adblue.
- Jak to znowu?
- No tak bo tamten to było 4 lata temu.
Także kupują Peugeota z blueHDI co 4 lata planując budżet należałoby wziąć to pod uwagę...
Hej, a czy przy tym błędzie występował dodatkowo błąd "napraw silnik"? Ja mam podobnie z tym że kontrolka urea raz jest, a czasem samoistnie znika i znowu się pojawia. Ktoś miał podobnie?
Tak , to znany problem w tych silnikach. To wada konstrukcyjna - problem z brakiem odpowietrzania przez co te pompy zdychają. Może pomóc wymiana korka od add blue na nowej generacji. Podaj kod błędu. Alternatywa to poszukać używany zbiornik wraz z pompą.
- Jednak trzeba będzie wymienić zbiornik adblue.
- Jak to znowu?
- No tak bo tamten to było 4 lata temu.
Także kupują Peugeota z blueHDI co 4 lata planując budżet należałoby wziąć to pod uwagę...