Szukaj

Wada fabryczna hamulców.
Peugeot 308 I

  • Autor: ~Gienek Bochenek
  • Kategoria: układ hamulcowy
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 15
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

ptwieredzam, klocki padły mi po 20 000zł, po 30 przeciekała mi chłodnica, na całe szczęście ją naprawili na gwarancji, po 50 000km cieknie mi olej z silnika, pozatym tapicerka to lipa, jak i całe auto nnie wart tych pieniędzy.................
Odpowiedz
To fabryczna wada tarcz hamulcowych. Konieczna wymiana tarcz i klocków.
Odpowiedz
Potwierdzam :)
Odpowiedz
mialem w rocznym aucie podobnie prejechane 15 tysiecy i szlak trafil tarcze i klocki wymienione na ate. przejechane z 5 tys i przy hamowaniu ze 170 do 150 ma bicie kierownicy ponizej 130 ju znie
Odpowiedz
Tarcze do wymiany po ok 22tys nowe kupione w sklepie (poza salonem Peugot) mają ponad 75 tys i są dobre :|
Odpowiedz
Potwierdzam że to wina tarcz ja wymieniłem już po 50000
Odpowiedz
Potwierdzam hamulce lipne, padły mi na 20000, serwis pomimo gwarancji się wypiął mam auto z 2008r i już zaczyna szarpać kierownicę na niższych prędkościach, pomimo, że hamulce wymieniłem na dość dobrej marki-
Odpowiedz
ta wada to wina tarcz ,wymieniłem sam po 15000 na zamienniki i jest wszystko OK
Odpowiedz
Witam P308 posiada wade fabryczną hamulców, serwisy są tego świadome ale nie mają na to rozwiązania, wada ujawnia sie w autach rozpędzanych powyzej 130km na godzinę czyli np. na ekspresówkach lub autostradach. Objawia sie to trzęsieniem kierownicy przy jezdzie oraz podczas hamowania. Wyważenie opon nic nie daje.Jeśli bedziesz jeździł wolniej wada jest niezauważalna. Klocki oraz tarcze nie są najlepszej jakości- bardzo szybko się zużywają. Reszta auta jest dopracowana. Zawieszenie jest głośne ale trwałe.
Odpowiedz
Peugeot 308 I