Szukaj

Wypadanie zapłonu kod p 1339
Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW 2007-2011

  • Autor: marek.n
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 200 tys. km
przy temperaturze roboczej silnika notoryczne wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze,auto przechodzi na tryb awaryjny,wymieniona cewka zapłonowa ,wymieniona świeca zapłonowa,wymieniony wtryskiwacz paliwa

Komentarze

Proponuję sprawdzić 3 wałek rozrządu a szczególnie jego tryb który jest sterowany przez silnik elektryczny, można też odłączyć czujnik od tego wałka i wtedy sprawdzic
Odpowiedz
Mam taki sam problem.Stacja Peugeot nie dala rady.Co robic? Komputer pokazuje problem na 3 cylindrze.
Odpowiedz
Polecam sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompa wysokiego ciśnienia. U mnie w 1.6 thp (a to turbodowałodwana wersja na podstawie vti) były podobne objawy i po wymianie na nową problem zniknął. Pozdrawiam.
Odpowiedz
W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko wymienić samochód na mniej awaryjny ;-)
Może HONDA albo TOYOTA u nich zmienne fazy rozrządu są niemalże bezawaryjne.
Czego o tych w Peugeocie nie można powiedzieć, a wręcz przeciwnie. Właściwie to ,o tych silnikach nie można powiedzieć nic dobrego. Należą do grupy silników, których należy unikać, obchodzić z daleka szerkim łukiem. Są na liście najbardziej awaryjnych silników na świecie i jeśli nie numero uno, to napewno w czołowce, w pierwszej piątce. Sa gorsze od słynącego z bardzo dużej zawodności , ogromnej awaryjności Alfy Romeo silnika Twin Spark.
Ja nawet na różnych parkingach nie parkuje w pobliżu takich samochodów żeby mi nie przeskoczyło i się nie zaraził ;-)
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 308 I Hatchback 5d