- Autor: marek.n
- Kategoria: silnik
- usterka wystąpiła przy przebiegu 200 tys. km
przy temperaturze roboczej silnika notoryczne wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze,auto przechodzi na tryb awaryjny,wymieniona cewka zapłonowa ,wymieniona świeca zapłonowa,wymieniony wtryskiwacz paliwa
Średni koszt
przejechania 100 km
34,50 zł
Komentarze
Może HONDA albo TOYOTA u nich zmienne fazy rozrządu są niemalże bezawaryjne.
Czego o tych w Peugeocie nie można powiedzieć, a wręcz przeciwnie. Właściwie to ,o tych silnikach nie można powiedzieć nic dobrego. Należą do grupy silników, których należy unikać, obchodzić z daleka szerkim łukiem. Są na liście najbardziej awaryjnych silników na świecie i jeśli nie numero uno, to napewno w czołowce, w pierwszej piątce. Sa gorsze od słynącego z bardzo dużej zawodności , ogromnej awaryjności Alfy Romeo silnika Twin Spark.
Ja nawet na różnych parkingach nie parkuje w pobliżu takich samochodów żeby mi nie przeskoczyło i się nie zaraził ;-)