zapala mi sie kontrolka ze silniczkiem tz,CZEK. i pojawia sie komunikat ANTIPOLUTION FAULT. Raz sie pali raz nie . Prosze o porade. NIEWIEM
Komentarze
Gość
5 lat temu
0
Spośród wadliwych elementów w silnikach HDI warto wymienić także regulator ciśnienia paliwa, objawy uszkodzenia tego elementu to utrata mocy i komunikat komputera pokładowego o treści „antypolusion faul”.
Prawdopodobnie:
- uszkodzony czujnik róznicowy (czujnik znajduje się za akumulatorem za jego osloną plastikową)
- uszkodzenie mechaniczne przewodów idących od czujnika różnicowego do filtra FAP
- uszkodzenie instalacji elektrycznej od FAP-a
- FAP na wykończeniu ( do wymiany lub regeneracji)
Tylko ten błąd jak złapie to powinien być do momentu wykasowania przez diagnostę.
A może masz tak ze odpalasz auto jest ok a po pewnej chwili sie zaswieca? Tak czy siak tak jak napisalem powyże.
takie przypadki niestety trzeba podpiąć kompa i zobacyć co się dzieje bo jak wudzisz lista jest dość spora i kosztowna :)
Komentarze
- uszkodzony czujnik róznicowy (czujnik znajduje się za akumulatorem za jego osloną plastikową)
- uszkodzenie mechaniczne przewodów idących od czujnika różnicowego do filtra FAP
- uszkodzenie instalacji elektrycznej od FAP-a
- FAP na wykończeniu ( do wymiany lub regeneracji)
Tylko ten błąd jak złapie to powinien być do momentu wykasowania przez diagnostę.
A może masz tak ze odpalasz auto jest ok a po pewnej chwili sie zaswieca? Tak czy siak tak jak napisalem powyże.
takie przypadki niestety trzeba podpiąć kompa i zobacyć co się dzieje bo jak wudzisz lista jest dość spora i kosztowna :)