Szukaj

korozja rantów drzwi kabiny pasażerskiej
Peugeot 301 Sedan 1.6 HDi 92KM 68kW 2012-2015

  • Autor: Krzysztof
  • Kategoria: części blacharskie
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 130 tys. km
witam, dziś odkryłem ogniska korozji przy dolnych rantach drzwi kabiny pasażerskiej. Mechanik twierdzi, że to wina nieprawidłowego odprowadzenia wody - najprawdopodobniej nie pomyśleli na etapie projektowania auta.
Puki co bąbli nie ma ale trzeba obserwować. Nie wykluczone, że zabezpieczę te miejsca warstwa farby.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 13
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

2013 r. Wszystkie 4 dolne ranty drzwi wewnątrz bardzo mocno skorodowane. Rdza jest tak głęboka, że drzwi są do wymiany lub dół do wycięcia, niedługo przeżre na wylot. Niestety nie zauważyłem tego przy zakupie. Masakra.
Odpowiedz
140tys km, 8 lat, 1,6 vit kompletnie nic się nie dzieje i nic nie robie. Oprócz oleju i filtrów, wymieniłem tylko przednie amortyzatory. Korozja na rantach drzwi drobna była. 4 lata temu sam zrobiłem ranty drzwi na wysokość ok 3 - 4 cm i od tamtej pory spokój, rdzy brak. Tylny tłumik pomału rdzewieje ale po 8 latach ma prawo. Samochód super, jeżdzę często 140-150 km/h jestem zadowolony i nie mam zamiaru go sprzedawać. Prawdopodobnie po zakupie nowego w przyszłości ten zostanie jako 3 w rodzinie. Wszystko będzie zależało od jego wartości i awaryjności.
Odpowiedz
makerz
Mój Peugeot jest z 2014 roku i korozja na karoserii nie występuje ale podwozie i komora silnika już są naloty rdzy.
Odpowiedz
Witam.
U mnie pierwszy raz korozja przy zawalcowaniu blachy na drzwiach i klapie bagażnika pojawiła się po około 13tys. km. czyli jakieś pół roku od zakupu (samochód roczny kupiony w salonie z przebiegiem ok 9tys. km.). Drzwi i klapę naprawiono . Przy ok 15tys km korozja znów wyszła. Klapę wymieniono a drzwi znów naprawiono. Przy ok 25tys km naprawiano ponownie drzwi.
28tys km przerdzewiał wieszak tłumika.
Porażka
Odpowiedz
Peugeot 301 Sedan