- Autor: Lukasc
- Kategoria: silnik
Po włączeniu silnika, kontrolka Autodiagnostyki silnika nie gaśnie. Ograniczone komputerowo obroty silnika(do ok. 2000). Przy wyłączanym zapłonie silnik jakby trochę dłużej gasł. Test komputerowy wykrył następujący problem: "Regulator ciśnienia paliwa: Wyłączenie żądane, ale regulator ciągle aktywny" co się pokrywa z wypowiedziami na różnych forach odnośnie zapalenia kontrolki autodiagnostyki. Trzy możliwości, od najtańszej:
1. Mechanik powiedział, że czasami pomaga wykręcenie tego regulatora ,przeczyszczenie i włożenie z powrotem.
2. Na forach pisano, że czasami pomaga zatankowanie lepszego paliwa- np. Diesel Ultimate- u mnie nie pomogło
3. Wymiana części na nową- na allegro cena Regulatora Ciśnienia paliwa do HDI waha się od 399 do 450 zł
No i tu problem- trzeba wymontować owy regulator...
Mam gorącą prośbę, czy jest ktoś kto mógłby doradzić jak mam się za to zabrać: muszę wymontować i przeczyścić cudeńko?
Poniżej link do mojego wpisu w dzienniku wraz ze zdjęciami owego regulatora... Podobno demontaż jest łatwy, ale boję się, że coś zepsuje ;-)
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/peugeot-206/kontrolka-autodiagnostyka-silnika-4840/
Będę wdzięczny za wskazówki(można odpisać komentując mój wpis w dzienniku)...
Średni koszt
przejechania 100 km
32,00 zł
Komentarze
Kopcił do tego z rury przy większych obrotach...
Mechanik przeczyścił zatankowałem lepszego paliwa i jest ok.
Na razie jest ok. zobaczymy co dalej :)minąl dopiero tydzień:)