Szukaj

Warkot przy skręcaniu
Peugeot 206 Hatchback 1.1 60KM 44kW 2009-2010

  • Autor: punxhc
  • Kategoria: zawieszenie
Miesiąc temu miałem typowy objaw stukania przy ruszaniu na skręconych kołach - wymiana przegubu lewego. Przeszło, ale ostatnio pojawił inny problem, gdy skręcam w prawo i przyspieszam słychać jakiś warkot, stukot, jakby wibracje. Chyba pochodzą z lewego koła. Mechanik na podnośniku stwierdził że do wymiany jest teraz prawy przegub (na razie tego nie zrobiłem). Problem jest widoczny głownie gdy skręcam przy dużej prędkości, np. na trasie gdy jest zakręt prawy, nawet delikatny...

Komentarze

Ja miałem dokładnie takie objawy przy skręcie w prawo przy dużej a potem i małej prędkości (wibracje i hałas jakby się chciało koło urwać), kiedy pojawiło się zużycie prawego łożyska tylnej belki skrętnej. Po wymianie belki (po regeneracji) problem zniknął. Żeby zdiagnozować czy to nie problem belki wystarczy poszarpać tylne koło. Jeśli wyczuwalny jest luz, belka jest do regeneracji. Z tego co czytałem zwykle pada prawe łożysko jako pierwsze w peugeotach 206. Objawy pojawiły się przy przebiegu 86kkm, czyli typowo.
Odpowiedz
Ja miałem dokładnie takie objawy przy skręcie w prawo przy dużej a potem i małej prędkości (wibracje i hałas jakby się chciało koło urwać), kiedy pojawiło się zużycie prawego łożyska tylnej belki skrętnej. Po wymianie belki (po regeneracji) problem zniknął. Żeby zdiagnozować czy to nie problem belki wystarczy poszarpać tylne koło. Jeśli wyczuwalny jest luz, belka jest do regeneracji. Z tego co czytałem zwykle pada prawe łożysko jako pierwsze w peugeotach 206. Objawy pojawiły się przy przebiegu 86kkm, czyli typowo.
Odpowiedz
Ja miałem dokładnie takie objawy przy skręcie w prawo przy dużej a potem i małej prędkości (wibracje i hałas jakby się chciało koło urwać), kiedy pojawiło się zużycie prawego łożyska tylnej belki skrętnej. Po wymianie belki (po regeneracji) problem zniknął. Żeby zdiagnozować czy to nie problem belki wystarczy poszarpać tylne koło. Jeśli wyczuwalny jest luz, belka jest do regeneracji. Z tego co czytałem zwykle pada prawe łożysko jako pierwsze w peugeotach 206. Objawy pojawiły się przy przebiegu 86kkm, czyli typowo.
Odpowiedz
Ja miałem dokładnie takie objawy przy skręcie w prawo przy dużej a potem i małej prędkości (wibracje i hałas jakby się chciało koło urwać), kiedy pojawiło się zużycie prawego łożyska tylnej belki skrętnej. Po wymianie belki (po regeneracji) problem zniknął. Żeby zdiagnozować czy to nie problem belki wystarczy poszarpać tylne koło. Jeśli wyczuwalny jest luz, belka jest do regeneracji. Z tego co czytałem zwykle pada prawe łożysko jako pierwsze w peugeotach 206. Objawy pojawiły się przy przebiegu 86kkm, czyli typowo.
Odpowiedz
Peugeot 206 Hatchback