Kluczyk gubi synchronizację zwykle gdy:
- bateria jest rozładowana
- pękły luty koszyka baterii
- na płytce z elektroniką występują "zimne luty" lub pęknięte ścieżki
- po wielokrotnym użyciu pilota zbyt daleko od auta
Procedura synchronizacji pilota z centralką wygląda tak:
1. Wkładamy kluczyk do stacyjki i przekręcamy w pozycję II (zapłon włączony, ale silnika nie uruchamiamy).
2. Naciskamy przycisk otwierania drzwi na kluczyku - po tym zamki automatycznie powinny się zamknąć i otworzyć.
Zabieg ten dotyczy wyłącznie kluczyków już zarejestrowanych w centralce, z zupełnie nowymi sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i może wymagać przełożenia transpondera (chip immo ze starego pilota), pomocy ASO (co może kosztować kilkaset złotych i trwać nawet 2 tygodnie) lub użycia specjalistycznych narzędzi (Tech2, AutoScanner Opel Advanced) i tzw. "Car Pass".
Komentarze