Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Arek G.
11 lat temu
0
Opel Signum ma takie same silniki jak Vectra C, a podłogę z Vectry C kombi. Ogólnie są dwa silnik 3.0 V6 CDTI - Y30DT o mocy 177 KM z lat 2003-2005 i Z30DT o mocy 184 KM z lat 2006-2008. Ta pierwsza seria rzeczywiście miała wadę fabryczną - opadanie tulei cylindrowych - ale - po pierwsze, ta wada objawiała się przeważnie po przebiegu CO NAJMNIEJ 200 tys.km. - są auta, które mają naciachane 250 i więcej i śmigają - po drugie - zależy od stylu jazdy - jeśli ktoś jeździ normalnie bez non stop gazu do oporu, to ta awaria naprawdę szybko się nie pojawi - jeśli już się pojawi, można już to naprawić, do niedawna jeszcze tego nie umieli:D. Ja sam osobiście mam 1.9 CDTI 150 KM, w sprincie do 100 km/h mie ma dużej różnicy, ale kultura pracy i dźwięk V6 silnika, oraz jazda bez problemu 250 km/h to coś wspaniałego - spalanie...jak na V6 przystało, duże, koszty serwisowania duże - a paradoskalnie np. wymiana rozrządu w tym silniku przy 1.9 CDTI to pestka, a cena 2 razy większa
w salonie opla auto żoliborz powiedziano mi że nie odnotowano ani jednego przypadku uszkodzenia silnika w oplu vectra c, 3.0 V6. Awaryjność dotyczy opla signum i renault.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu