Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~turbo
10 lat temu
0
Niestety prawda. Wymieniałem jeden. Na szczęście obecnie wszystkie węże intercoolera dostępne w tanich zamiennikach poniżej 100zł /szt. UWAGA! kupujcie tylko te sprawdzone, podwójna guma przedzielona zbrojeniem. Tak właśnie wykonany jest oryginał.
Też wymieniałem wąż intercoolera (silnik 2.2 dti) ale przy przebiegu ok 270tys. Nowy oryginalny to jakaś kosmiczna cena 700-800 zł. Ja znalazłem coś za ok 100 zł.
motor 2.2 y22dtr z wężami nie ma żadnych problemów mimo niewielkiego przebiegu 175 kkm. Natomiast pompa po wymianie czujnika obrotu wałka pompy. Cholerstwo dostaje zwarcia. Jedyne 2 tyś. Poza tym auto śmiga.
a ja kiedyś miałem opla vectre c z takim silnikiem, i dopasowałem sobie węże w jakimś sklepie z częściami (typu polmozbyt). Jeden był od Lublina wlewu paliwa, drugi nie pamiętam, ale chyba jakiś od malucha. Przejeździłem tak sto tysięcy bez problemów
Najbardziej wrażliwe na to są silniki 2,2 dtr. Na Allegro można kupić wąż gumowy za ok. 110 zł i rewelacyjnie się spisuje. Mój zawiódł przy 150 tkm, al ok 10 tkm zrobiłem na wężu klejonym taśmą jak wyzej
motor 2.2 y22dtr - ujeżdżam autko około 50 kkm i choć w sumie na budziku 170 kkm, nie doświadczyłem jeszcze pęknięcia węża/y intercooler`a. i się cieszę :D
i odpukuję w nie malowane ...
Poza pękaniem występują przypadki zwykłego poluzowania na cybancie w wyniku czego owa rura spada. Wtenczas wystarczy kupić i założyć nowy zacisk. Koszt nowej rury oscyluje w granicach 250zł.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu