Szukaj

przechodzenie w tryb awaryjny
Opel Vectra C Sedan 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW 2002-2005

  • Autor: serek
  • Kategoria: silnik
od czasu do czasu zaswieca mi sie kontrolka (serwisowa)auto przeckodzi wtedy w tryb awaryjny. Na diagnostyce wyskakuje błąd cytuje " P1105 - Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne
(FA) - Nie występuje
P0105 - Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne
(FA) - Nie występuje" czy ktoś jest w stanie powiedziec co robić?

Komentarze

Masz tego typu problem z autem dzwon 884-689-903
Odpowiedz
Do ~Radek: Szczerze polecam
Odpowiedz
Równiez potwierdzam fakt wymiany filtru powietrza - objawy ustapily natychmiastowo
Odpowiedz
u mnie wczesniej wchodzil w tryb awaryjny bo termostat nie dzialal i silnik nie osiagal temperatury odpowiedniej teraz po roku zapalilo sie znowu ale trmostat jest ok moze teraz to co koledzy napisali
Odpowiedz
dam ci rade any bryka zaczela lepiej sie zbierac ,wyjmij filtr powietrza i zagladnij do puszki tam bedzie wlot powietrza tam jest plastikowa oslona wyciag ja a wtedy filter bedzie zasysal powieytze cala powiezchnia ,bryka bedzie powinna lepiej wchodzic na obroty
Odpowiedz
mialem podobny problem tez bryka wchodzila w tryb awaryjny a to dlatego ze turbina przeladowywuje w vectra c 2.0 dti 100 sa dwa zaworki elektryczne niepamietam poprawnej nazwy ale opisze on jest z lewej strony i jest polaczony wezyliem do turbiny pisze na nim vacum te zawory jak sie zatnawtedy turbina przeladowywuje a najlepiej to poznac kiedy przekroczysz 80mil na h przejdzie w tryb awaryjny .ja rozebralem te zaworki i przeczyscilem i teraz wszystko chula jak talala
Odpowiedz
JA MIALEM COS TAKIEGO I SA DWA POWODY ZAWÓR EGR I I GUMA DOLOTU POWIETRZA DOSC CZESTO SIE PRZECIERA
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Vectra C Sedan 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Vectra C Sedan