- Autor: SiOoDeCk
- Kategoria: układ kierowniczy
Auto nie było tłuczone, wszystkie naprawy były dokonywane w ASO (tak przynajmniej wynika z faktur poprzedniego właściciela), dwukrotny przegląd (tuż przed i tuż po zakupie) nie zaniepokoił przeprowadzającego badania. Zauważalne jest jednak lekkie ściąganie auta na prawą stronę. Proszę o pomoc.
Komentarze
Inne kwestie to lozyska kol, lozyska mcphersona i zaciski hamulcowe.
Ostatnia mozliwosc to modul CIM w wersji z ESP. Kierownica musi byc idealnie prosto.
A, i nawet delikatny luz na ktorymkolwiek wahaczu. Taki co to dopiero ma sie zaczac tez wystarczy by lekko sciagalo.
Mniejsze ET felg tez wzmaga zjawisko.
Wymieniłem wszystkie tarcze hamulcowe i klocki ,
Łącznik stabilizatora, sprężyny , wachacz kompletny, piasty kół wszystkie wyważenie kół i geometria to wszystko z przodu w opel vectra c 1.8 GTS
Panowie i teraz uwaga za ściąganie auta w prawa stronę odpowiedzialne mogą być wachacze tył ( mocno zużyte, wyrobione luz 2 - 3 mm ) wachacz górny banan i prosty . I auto ściaga . Nie wiem czy tuleje też? Ale warto to sprawdzić !!!!!!!!
Zbieżność komputerowo 100% Ok(pod sztucznym obciażeniem ciężarkami, ciśnienie wzorcowe 2,4bar, zawieszenia w ASO po teście bez luzów, sprężyny całe, i co i dalej w prawo, zastanawiam sie jeszcze nad jedna możliwością nikt nie sprawdził łożysk może prawy przód pracuje z większym oporem??? co prawda nie szumi ale ??? moze ktoś miał taki przypadek