- Autor: ~Niezadowolony
- Kategoria: inne
Kompletna porażka.
Jeżdzę OPLEM Vectra C 2006 rok kombi 150KM.
Przy 75000 przebiegu samochód stanął na drodze. Komputer uniemożliwił urochomienie silnika.
Wezwana laweta, odstawienie do ASO.
Stwierdzenie usterki: zanieczyszczony filtr cząstek stałych! Koszt wymiany na nowy, bagatela 9000 zł!!!
Na szczęście dało się go wyczyścić, ale gdyby w serwisie nie bylo znajomego napewno by mnie naciagnięto na wymianę!
Czyszczenie wydatek 850 zł.
Nie zrobiłem nawet 200 km, auto znowu nie ma mocy nie przyśpiesza. Wizyta w ASO. Stwierdzają, że zawór EGR odpowiedzialny za sapliny do wymiany. Koszt- 870 zł, bo sporych rabatach!
Przy przebiegu 80100 km, gdy byłem 700 km od domu, auto zaczyna szwankować a w zasadzie nie da się wbijać biegów. Ponownie tel do Assistance laweta i hol 70 km do Rzeszowa do ASO.
Po rozkręceniu słyszę, że rozleciało się sprzęgło kompletne i koło dwumasowe. Wydatek do wyboru: na orginalnych częściach 7000 zł, na zamiennikach 4500 zł. Dla porównania wszędzie można przeczytać, że koło dwumasowe pada przy przebiegu 200-250tyś km, ale nie w oplu. W serwisie mówili, że to nagminna naprawa w vectrze c.
Wziąłem zamienniki, bo gwarancja na części i robociznę 1 rok a napewno nie będę nim jeździł dłużej!!!
A szkoda. Gdyby nie moje wydatki pewnie byłbym bardziej zadowolony. Auto naprawdę się świetnie proawdzi, dużo miejsca i dobre wyposażenie.
Niestety z moimi wydatkami jest to mój drugi i zarazem ostatni opel. Może teraz czas na na japońca lub coś z wielkiej trójki: BMW, Audi, Merc?
Sugeruę przemyślenie tematu zakupu tego wozu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 34
Nie wystąpiła: 16
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu