Podczas jazdy na wysokich obrotach auto traci moc, po szarpnieciu zapala sie kontrolka auta z kluczem.
Opel Vectra C Hatchback 2.2 16V 155KM 114kW 2005-2008
Autor: ~janusz
Kategoria: silnik
wymienilem filtry, cewke, pompa wysokiego cisnienia ma rok
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 64
Nie wystąpiła: 6
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Barbara
4 lata temu
2
Witam.
Mam podobny problem ,jak rozmówcy powyżej .
Jadę i jest ok,a czasami na światłach albo gdy wchodzę w zakręt pojawia się kontrolka 'auto z kluczykiem ' i auto gaśnie.Odpalam i czasami jest ok,a czasami nie..
Pomóżcie !! Prosze;!!
Dodam ,że jestem kobieta..
Miam dokladnie ten sam problem w signum 2.2direct szarpniecie i kontrolka zapala sie zawsze jak wjezdzam na dach galerii drugi bieg 4000 obrotow szarpniecie i kontrolka gasze silnik zapalam kontrolki nie mam ... na op comie nie ma zadnych aktywnych bledow ... nie wiem o co chodzi ale w jednym z postow ktos napisal ze wymienil przeplywomierz powietrza i jest ok i ja rowniez podejrzewam powietrze bo dzisiaj zauwazylem ze obejma zaraz przed filtrem powietrza a juz za przeplywomierzem jest luzna i zasysala "lewe" powietrze ... dodam rowniez ze moje auto nie przechodzi w tryb awaryjny
Pomocy
Vectra 2.2 direct benzyna
Na wyższych ( 4000 ) obrotach przerywa i zapala sie kontrolka ( albo auto z kluczem lub żółta kontrolka ze cos nie tak )
Zgadze poczekam jedzie normalnie ale znowu chce przyspieszyć na wyższych obrotach to samo , czasami nawet straci moc całkowicie tak jak by auto weszło w jakiś bezpieczny cykl ..!?
Ale gaszę silnik i jest ok !?
TO SAMO MIAŁEM 2.2 DTI WYKRECIŁEM KOLEKTOR SSĄCY CAŁY DOLNY I GÓRNY. WYCZYŚCIŁEM GO Z SADZY RAZEM Z ZAWOREM EGR, POWYMIENIAŁEM USZCZELKI POD KOLEKTOREM SSĄCYM OBYDWIE I JAK NA RAZIE ŚMIGA.TRZEBA ODKRECAĆ WTRYSKI BO INACZEJ GO NIE WYDOSTANIESZ.SILNIK ŁATWY W ODPOWIETRZENIU PLAKA DO FILTRA POWIETRZA I CHWILE POCHODZI I JEST OKI.KOSZT NAPRAWY 60 ZL I PÓŁ DNIA PRACY .
u mnie był ten sam objaw niestety padla pompa wysokiego ciśnienia
koszt nowej niecałe 2000 zł wymiana we własnym zakresie (2 śrubki) i auto smiga jak nowe
zapalona kontrolka z kluczykiem może być spowodowana niskim poziomem oleju w silniku, zapala się podczas szybkiej jazdy na łukach i/lub przy wysokich obrotach.
panowie u mnie to samo mam 2.2 eleganc w benzynie komputer nie widzi błedu a traci moc przy dużych obrotach i wyskakuje klucz czy to napewno to co piszecie jest problemem.i czy mogę nim wyjecha na dłuższą trasę.odpiszcie.
Witam. U mnie objawy podobne ale na komputerze nie pokazuje żadnego błędu na silniku ani turbinie. A jedzie tylko do dwóch tyś.obr z mocą potem się dławi a jak go podkręcę wyżej kolo 4 tyś szarpnie zapala się awaria i chyba tryb awaryjny się włacza bo całkiem traci moc do momentu ponownego uruchomienia silnika a powtarzam na kompie nie pokazuje błędów z tym związanych.
Ja też miałem podobny problem. Po podłączeniu do kompa wyskoczył błąd związanym z ciśnieniem doładowania. Wymienili zawór regulacji ciśnienia doładowania i auto chodzi jak burza. Dodam, że nie mam DPF`a więc u mnie nie było potrzeby niczego wypalać.
Dokładnie miałem to samo - czyli problem z recylkulacja spalin. Samochód nie wypalał sadzy czego przyczyna była chwilowo nie działajaca prawidłowo turbina. Panowie w ASO podpieli pod kompa właczyli funkcje wypalania, 15 min popracował na obrotach i po problemie ;)
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu