Szukaj

Alternator.
Opel Vectra C

  • Autor: ~tomek
  • Kategoria: instalacja elektryczna
mam motor 1,9 CDTI 150KM z 2005,10 i juz 4 razy poszły mi diody na alternatorze. Jest to poważny problem gdy wydarzy się to w dzień świąteczny
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 48
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

w tych autach padają diody w alternatorze z powodu słabego styku prądowego przewodu z konektorem ( słabo zarobiona końcówka) powstaje na końcówce wysoka temperatura i przegrzewa mostek diód
Odpowiedz
Mam Vectrę 1,9 cdti 2004-2005 Przebieg 240tys. Po raz drugi poleciał mi mostek. Pierwszy 130 tys. Drugi teraz. Koszt z wymianà szczotek 215 zł
Odpowiedz
Co Wy z tymi VC moja mała 1.9cdti 330000 na zegarze i tylko czekałem na alternator. No i pstryk smród plastyku i kątrolka ładowania . Co robić dać nowy pewnie podróbę czy robić regenerację? Pisać przyjaciele bo fura stoi na klockach. pzdr
Odpowiedz
Ja kupilem VC mial przejechane 210000 przejezdzilem o kolo 100km i padl mi altelnator po wymianie na nowy na terenie Niemiec w ATU pojezdzilem 110000 i ponownie brak ladowania czym to jest gdy nowy alternator byl zalozony ktury kosztowal 600E +Akumullator 120e
Odpowiedz
wczoraj miałem podobną przygodę padł alternator w drodze powrotnej z lotniska vectra 1.9 2006
poprzedni wymieniałem ponad rok temu i już nie mam gwarancji,wytrzymał tylko 38000 km, skończyło się holowaniem i wizytą u mechanika dziś kopiłem nowy Bosch rachunek z robocizna ponad 1000, nigdy nie miałem takiej przygody z żadnym autem poprzedni passat przejechał ponad 250000 tys km na tym samy alternatorze, wszystko to Chińszczyzna
Odpowiedz
lukas_auto
W moim Signumie 1.9 CDTI 150KM z 2006r chyba też padł alternator. Podczas postoju na wolnych obrotach, obroty silnika same wzrosły do 1200-1300 obr/min, zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić. Dziwne bo kontrolka od ładowania nie świeciła się. Po odpaleniu na kablach, zmierzyłem ładowanie i bez obciążenia ładowanie było w granicy 13,4 a po włączeniu świateł 13,1 - 13,2, po włączeniu się wentylatora chłodnicy ładowanie spadło do 11,8 - lampka ładowania nie świeci się nadal. Obroty również wróciły do normy. Zauważyłem, że klemy są bardzo ciepłe. Przeczyściłem wszystkie styki (klemy, masę, wszystkie połączenia idące od akumulatora) i dalej nic się nie zmieniło. Klemy dalej ciepłe. Co to może być?
Odpowiedz
Do : Uszkodzony przewód masowy!
Odpowiedz
Ja mam taki dziwny alternator, którego rolka kosztuje ponad 400 zł. Wymieniałem już dwa razy i chyba znowu świerszczy. Zastanawiam sienad innym altkiem bo za same rolki to mi niedługo wyjdzie jak za nowy :(
Odpowiedz
w internece patrzyłem nowy alternator do 1.9cdti 120km od 580-680 zyla
Odpowiedz
Opel Vectra C