Szukaj

Brak mocy podczas jazdy.
Opel Vectra B Sedan 2.0 DTI 16V 100KM 74kW 1997-2002

  • Autor: ~Arturf
  • Kategoria: silnik
Podczas jazdy nagle traci moc, zapala się pomarańczowa kontrolka. Musze się zatrzymać zgasić, a następnie odpalić ponownie auto, nie zawsze to pomaga. Po wizycie u mechanika dodatkowo obojętnie na którym biegu nie wchodzi na obroty, najgorzej jest z ruszaniem. Wymieniłem przepływomierz nic nie pomogło już 3000zł zapłaciłem za remont silnika i nic to nie dało. Może miał ktoś podobny problem i wie co powinienem wymienić żeby znowu móc normalnie jeździć.

Komentarze

Dzień dobry mam taki problem z opel Vectra B 1,6 rok 1997 zbrakło mi benzyny i samochut zgasł zalalem samochut ale stracił na mocy nie ma mocy na biegach wymieniłem już świece popke paliwa filtr paliwa przepustnica wyczyszczona silniczek krokowy sprawny sprawdzane było daje na wszystkich garach bardzo dobrze i dalej to samo jest akumulator nowy jest i dalej mechanik nie wie co mu jest ma sprawdzić mi czujnik na wale obrotowym i stało mi się to jak mi benzyny zbrakło miał tak jak go kupowałem ale na większym biegu ale było lekie szarpanie i puszczało i było dobrze teras nawet na jedynce nie ma mocy może ktoś miał coś podobnego i potpowie coś dziękuję
Odpowiedz
Witam posiadam vectre b 2.0DTL 16v mam taki problem że samochód nie ma siły jechać byłem u mechanika podłączył komputer i wyskoczyło że egr i przepływomierz wyczyscilem to i teraz już nie łapie błędów a nadal nie ma siły to co to może być za usterka może być tal że padła pompa
Odpowiedz
W ponpie padł sterownik lub wenżyk podciśnienia
Odpowiedz
Witam, miałem ten sam problem, identyczne objawy, prób było wiele i specjalistów, ale ostatecznie padł mi czujnik obrotów na wale - koszt kilkudziesięciu złotych
Odpowiedz
Do : Witam mam problem z Oplem Vectrom B 2.0DTI stracił moc nie ma siły jechać czyszczony był egr i nic nie pomaga A jak mechanik podłączył pod komputer wyskoczył błąd świece żarowe i egr
Odpowiedz
witam posiadam opla vectre 2.0 DTI kupiłem ją niedawno myślałem ze dobry wybór ale teraz niewiem mam taki problem jak odpalam silnik jest wszystko ok po przejechaniu kawałek tak do kilometra traci moc niechce jechać dopiero jak przeciągne tak do 3500obr to tak jagby turbo sie załanczało i ciągnie dopuki znowu nie pojade kawałek na niskich obrotach jakby sie turbo zacinało dodam ze jestem mechanikiem więc sam szukałem wymieniłem przepływomierz czujnik podciśnieniowy turbo pompe vacum czyściłem egr i zawór gaszenia silnika
Odpowiedz
Do : Mam podobny problem w swoim aucie również wymieniłem turbo zawór sterujący gruszka(na niego stawiałem najbardziej. Auto nie ciągnie jak powinno być od 2 tys obrotów nie zależnie od biegu dopiero na ok 2,7 tys a i nie zawsze czasem i wyżej strasznie sie nad tym głowie co to może być. Może by przeczyścić cały układ podciśnienia, jeszcze musze na kompa podjechać
Odpowiedz
Do : siema. mialem ten sam problem. rozwiazanie okazalo sie banalne. tez bylo brak mocy zapalal sie check i mulilo go. okazalo sie ze uciekalo podcisnienie przez zaworek przy filtrze kabinowym. odlaczylem go calowicie go ominalem aby zobaczyc czy cos da. dalo po przejechaniu stwierdzilem ze auto odzyskalo swoja moc. tak ze zobacz ten zaworek czy nie przepuszcza podcisnienia
Odpowiedz
Mam pytanie moja Vectra B z 99/2000 wersja lift silnik 2,0 101 km. Jest problem s turbiną a mechanicy chcą mnie z torbami puścić, objawy następujące po podłączeniu kom. wykazano uszkodzony zawór podciśnienia sterujący turbiną który znajduje się w podszybiu lewy róg komory silnika. Po wymienieniu zaworu autko dostało dusze po przejechaniu ok 800 km w miesiąc turbina nie dawał znaku auto czysty muł. Z powrotem do mechanika stwierdził uszkodzenie tego samego zaworu ponowna jego wymiana spowodowała że auto znowu dostało kopa upłynoł miesiąc od wymiany i przejechał ok 650 km i znowu turbo padło i auto muł. W momencie utraty mocy nie zapalała mi się pomarańczowa lampka. Co koledzy może być??? PROSZĘ O RADE POZDRAWIAM. ps. jak komuś klima nie dział bo cieknie kompresor to służę pomocą dzisiaj właśnie uszczelniłem kompresor i klima działa w 100% zero wycieków gazu z układu.
Odpowiedz
Do : zbedne wasze meczarnie... pierwsze co w kolektorze ssacym doslownie po prawej stronie jak zdejmiecie plastik z gory jest taki nie wielki czujniczek podcisnienia. Wyjmijcie go i wsadzcie w jakis preparat oddtluszczajacy. Gdy bedzie juz czysciutki zamontujcie i vb oddzyska kopa. To jest czesty problem w nich poniewaz syf robi swoje. Odnosnie elektrozaworkow, jesli znajduja sie tam nie liczne znamiona oleju to znaczy ze czas zmienic pompe vacum ktora sie rozzszczelnila. Dobrze jest tez wykrecic EGR i sprawdzenie jego szczelnosci poniewaz mogl sie najzwyczajniej rozszczelnic i to rowniez moze byc problemem.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Vectra B Sedan 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Vectra B Sedan