witam, ja mam omege 2.0 8v i problem ze świecącą się kontrolką silnika, która po jakimś czasie gasnie, albo jest tak że nie świeci od razu tylko zapala się podczas jazdy po czym czasem świeci dłuzej a czasem gaśnie po jakims czasie
Możliwe że pada ci czujnik wałka rozrządu bo jeżeli przekroczy 4 tyś to komputer otcina zapłon. otczytaj kody błendów poprzez wciśnięcie 2 przycisków na włonczniku wycieraczek i trzymaj oby dwa chwile i zobacz jaki kod ci wyskoczy
panowie mam omege 2.0 16v eco tec od jakiegoś czasu sama gaśnie . tzn jak odpali to jedzie normalnie po paru km nawet na sprzegle zgaśnie i koniec trzeba ją trzymać na obrotach . troszkę ją pokrece wyzej i jest dobrze a za pare kilometrów znowu to samo .
Do : witam mam ten sam problem mam omegę 2l diesel eco tec 16 v jak lampka silnika się załącza to samochód jedzie jak muł co robić . co mechanik to inna wizja pomóżcie
ja mam 2,5v6 omega automat tez tak mam tryb awaryjny alternator po wymjanie czujniki sprawne zostaje komputer silnika kod 018 system salania stukowego ecu djagnostyka kompa i zobacze co dalej
Witam mam opla omege b 2.0 16v niewiem co sie dzieje gdy wbije jom na bieg jałowy sama sobie pdbija obroty do 2 tyś wyczyściłem krokowca i nadal jest to samo.
Witam mam opla omege b 2.0 16v niewiem co sie dzieje gdy wbije jom na bieg jałowy sama sobie pdbija obroty do 2 tyś wyczyściłem krokowca i nadal jest to samo.
Witam mam takie same problemy z omegą b 1996r.
mianowicie zapala sie kontrolka silnika ale nie od razu, dopiero po jakimś czasie. Jak jade to jest takie szarpniecie gdy sie ona zapala, a gdy stoje np. na światlach to samochod mi gaśnie i mam problemy odpalić. No i omega robi sie mułowata i kręci sie tylko do 4500 obr/min. miał ktoś juz taki przypadek z omegą?? Jeśli TAK to napiszcie co to moze być Z GÓRY DZIĘKI I POZDRAWIAM.....
witam miałem ten sam problem "moja omega nie chce palić pierwsze objawy były takie że trzeba było piłowac rozrusznikiem długo zanim zaskoczył i często szarpało silnikiem albo strzelił w gaźnik , ale jak zaskoczyło to chodził bardzo dobrze" jak kolega max i to było zużyte świece i rozrusznik (szczotki i bindex), zawór zwrotny paliwa ale dalej walczę z kontrolka silnika proszę napisać jeśli komuś udało się naprawić z góry dziękuje.
Witam potrzebuje pomocy świeci mi się kontrolka silnika byłem u mechanika podłączył do komputera i stwierdził że to sonda landa i do tego jeszcze dochodzi że skaczą obroty a jak spadnie do 0,5tyśiąca to auto gaśnie i spalanie mam większe, kupiłem sonde dałem 400zł trzy dni było w porządku i spowrotem jest to samo.
Też tak miałem i okazało się ze kabelki od czujnika od alternatora były urwane.. Radzę posprawdzać czy wtyczki nie zaśniedziały lub urwały się kabelki... Jeśli to nie pomoże no to masz ( będziesz miał) problem . no i zrób diagnostykę komputera
Mam podobnie , moja omega nie chce palić pierwsze objawy były takie że trzeba było piłowac rozrusznikiem długo zanim zaskoczył i często szarpało silnikiem albo strzelił w gaźnik , ale jak zaskoczyło to chodził bardzo dobrze , wymieniłem czujniki rozrządu i wału i tylko troche pomogło bo teraz czasem zapali od razu a czasem nie chce zapalić i nadal nie wiadomo co dalej naprawiać ale jeszcze przepływomierz powietrza muszę wymienic bo tak pokazało na diagnostyce ze padnięty i chyba jest do kitu bo w środku ta blaszka biometal się zgubiiła , a wiec nie wiem jeszcze go wynienie a jak dalej nie będzie palił jak należy to ja zaczene uważać że opel omega to większy złom niż mój poprzedni opel kadett .
mam problem z omega 2,2 16v 99r nie mam pojęcia o co może chodzić gdy odpalam samochód czasami zaświeca mi się samochodzik z kluczykiem w tedy samochód nie wchodzi odpowiednio na obroty jest zamulony gdy go zgasze i ponownie za którymś razem odpale to samochodzik znika i jest już normalnie w czym jest problem pozdro
aaa i zapomnialem dodac ze kontrolka silnika pali sie caly czas zanim auto nie przejdzie na gaz - potem ktos zrobil myk ze kontrolka sie nie pali- brawo panie mechaniku...potem nikt nie moze dojsc do tego o co tu chodzi
w mojej omedze 2.0 16V LPG 94r jest padnięty czujnik położenia wałków rozrządu i dzieją sie następujące rzeczy:auto na benzynie ma obroty w zakresie 700-900 na gazie 500-600 nie jest mułowata na LPG,na benzynie na obroty wchodzi topornie i strzela w przepływke. porażka i tak jezdze tylko na gazie...podobno jak sie wymieni ten czujnik to potem lecą sterowniki w kompie-ile w tym prawdy nie wiem
Popierwsze zdiecie klemy nie skasuje błędu w omie przerabiałem juz to jezeli czójnik wałków padł auto odpala ale jest mułowate i nieda sie wkrecic powyżej 4500 obr. stawiam na cos drobnego typu sonda lub czujnik stukowy.
tak jak piszę radek ale gdyby w omedze poleciał czujnik wałka rozrządu auto by nie zapaliło. Odłączenie klem pomaga na krótki czas dlatego, że kość pamieci w omedze nie jest resetowalna podczas odłączenia zasilania. Tylko ratuję cię tech.
prawdopodobnie ktorys z czójnikow padł i kaputer odbiera zły odczyt i latego wystepuje blad najlepiej podjechac na kaputer albo zdjac kleme na okolo 30 minut jesli wtedy nie zniknie to napewno którys z czujnikow najszybciej czujnik ustawiena walkow rozrzadu lub czujnik ustawienia walu korbowego
Komentarze
Gdy odłanczam przepływke to obroty opadnom do 500
mianowicie zapala sie kontrolka silnika ale nie od razu, dopiero po jakimś czasie. Jak jade to jest takie szarpniecie gdy sie ona zapala, a gdy stoje np. na światlach to samochod mi gaśnie i mam problemy odpalić. No i omega robi sie mułowata i kręci sie tylko do 4500 obr/min. miał ktoś juz taki przypadek z omegą?? Jeśli TAK to napiszcie co to moze być Z GÓRY DZIĘKI I POZDRAWIAM.....
Witam, miałem to samo czujnik położenia wałków rozrządu do wymiany koszt ok 90zł ale sukces gwarantowany Pozdrawiam