Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Remigiusz
5 lat temu
1
Uważajcie przy zakupie omegi Bfl, musicie sprawdzić następujące rzeczy.
- podszybie za tym plastikiem czy nie jest zjedzine bo tam fl bardzo lubi gnic.
- podłużnice po obu stronach ale najbardziej gnije strona kierowcy.
- za tylną kanapą, trzeba zdjac kanape i ta czarną oslone i w miejscu przykrecania pasa bedzie widoczna rdza.
- w fl musicie jeszcze sprawdzić czy mocowania tylnych amorów nie gniją w tym celu wystarczy ściągnąć gumowe oslony.
- progi też musicie sprawdzić, ściągając te plastikowe zewnetrzne osłony.
A reszte to juz bedziecie widziec na pierwszy rzut oka, nie stety ale blacha w omedze jest bardzo czasochłonna do zrobienia. Reszta jak te cieknace silniki V6 czy palace olej 16v to pół biedy. Bo co nam da wyremontowanie silnika na cacy jak buda bedzie musiala odjechac do huty. Dzięki za chwile czasu i życzę udanych zakupów omegi, pozdrawiam.
Jestem posiadaczem Omegi B FL z 2000 roku - i mimo, iż jest to fantastyczne auto, które uwielbiam - niestety także zaczynam widzieć coraz mocniejsze problemy z korozją. Tak jak u wielu innych użytkowników - korodują tylnie drzwi, progi i nadkola. To przede wszystkim. Krok po kroku korozja zaczyna się jednak pojawiać w wielu rożnych miejscach - np. na łączeniach dachu itd.
Szkoda... bo to naprawdę świetne auta - bardzo wygodne, świetnie wyposażone...
mam od niespelna roku Omege B 2.0 V16 w automacie z 1995r. rdza wystapila juz przed jej nabyciem na nadkolach i bardziej na drzwiach od srodka u dolu. nie wiem do konca jak bylq traktowana ale staram sie z tym walczyc. szpachlowalem ale rdza wylazi dalej po zimie. poza tym to swietny samochod.
jestem posiadaczem omegi dopiero od trzech miesięcy silniczek 2.0 16v 1998r. niby ocynk:) wczesniej mialem parę opli vectrę corsę i wiem jedno kazdemu oplowi trzeba poświęcić trochę czasu bo blachy słabiutkie w porównaniu do ocynku audi czy citroen lub peugeota. Zawsze robię konserwacje po zimie delikatna i taka porządniejsza przed zima wtedy rdza mi nie straszna nawet w oplu na pewno nic rudego nie wyjdzie sprawdzone. Po za blacharką autko świetne bezawaryjne i bardzo wygodne czesci tanie jak barszcz.
mam Omege Kombi 98 2.0 16V prowadzi sie jak mercedes, wspaniale sie buja i jezdzi majestatyczni. ale rdza z sezonu na sezon coraz wieksza.. drzwi i blotniki tylne. w tym roku chyba sobie zaszpachluje, bo auto ideal, 200tys km, na lata
witam mam omege 2000r i nie uderzoną od nowości kupiłem ją od dziadka który miał ją od nowości 108000 tylko garażowana był i jest niema na niej nic rdzy silnik marzenie byłem fanem volvo ale teraz zmieniłem zdanie
to moja 3-cia omega sedan, była 2.0 automat z 2000r, potem 2.5 tez z 2000r, teraz mam 2.2 DTI z 2002 roku, i każda z nich gnije na tylnych błotnikach, i tylko tam...wiec ja nie spotkałem żadnej ,,ocynkowanej``, ale i tak ja kocham :)
witam. jestem szczęśliwym posiadaczem omci z 95r 2.0 16v
mam ją 3 lata
rdza wychodzi od niedawna tylko na drzwiach, pod uszczelkami u góry i na rantach od dołu i od strony koła
pozatym jestem bardzo zadowolony
naprawy konieczne to jak w każdym aucie , zawieszenia , hamulce itp itd
polecam to auto
Witam. Omega 2,5 V6 z 1996 roku to po prostu bajka i brak korozji przy najtańszej konserwacji lakieru, wydaje ok 100-200 zł/rok na konserwacje i nie mam problemów. Chce sprzedać i kupić model 1997 lub nowszy ze względu na ocynk
Omega usek ma racje od 1997 karoseria w omedze zostala poprawiona i ocynkowana, nie wiem skad masz takie dziwne informacje Grzegorz ale ktos ci glupot nagadal
Moja omega choć wygodna i lubiana też ma 16 lat i niestety zaczyna zmieniać kolor, na rudy! ale niema lepszego auta. pakuje do niego żonę+ 2dzieci+ psa, wózek to chyba sporo jak na osobówkę kombi?
Omega jak każdy samochód ma swoje wady z tym że wolę jechać trochę zardzewiałą omegą niż stać na poboczu z uszkodzoną elektroniką albo pompą(diesel)w tych nowych autkach
zgadzam sie z większoscisa korozja na tylnych drzwiach a najbardziej pod uszczelkami i czeste wybijanie sie kancowek ukladu kierowniczego pozatym bardzo wygodny i bardzo dobrze sie prowadzi
Leon- kupiles sterte zlomu za 5000 tyś. i myslisz ze wszystkie takie sa?? To tylko Ty masz zloma bo nikt tutaj raczej nie narzeka na omesie:) A OPEL to dobra firma- wyjatkiem jest karoseria ale pozatym to niejeden opel pojezdzi dluzej niz bmw czy inne marki.Brednie wypisujesz i tyle.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy omegi:)
witam mam omege b z 94r. i poza mala korozja na drzwiach to nie moge narzekac na nic.Wystarczy tylko troche wlasnego wkladu i nie ma zadnych problemow z korozja. Opel słynie z tego ze ma słaba blache ale na wszystko jest rada. A gadanie ze to jest złom itd. jest smieszne .Poprostu trzeba dbac jak o kazde auto a nie tylko wsiadac i jechac a reszta niech sie martwi sasiad...pozdrawiam
Witam Panowie. Byłem posiadaczem kilku Opli a ostatnio Omegi B 2.0 136 KM, 1996r. Potwierdzam że karoseria to tragedia jak w prawie każdym Oplu. Cała Omega to sterta złomu łącznie z silnikiem i zawieszeniem. Nie polecam nikomu tego auta. Może w końcu Opel upadnie i przestanie uszczęśliwiać na siłę ludzi swoimi wynalazkami.
Zadna Omega nie była nigdy cynkowana!!!!!!!!!!!!!.
Nie wiem Kto Ci "omega user" takich glupot nagadał.
Nawet omega po lifcie (nieslusznie nazywana Omega C nie posmakowała cynku na karoserii)
Potwierdzam.. Rdzewieją tylko tylne drzwi... Nadkola o dziwo w porządku... Miałem Astrę sedan z 96 roku i oprócz drzwi rdzewiały mi właśnie nadkola...Pozdrawiam...
Jaki tu podział?.. słuszne/niesłuszne..potrzeba trochę poszukać informacji i dowiemy się dlaczego tak jest.
Omegi B z lat 1994-97 są bardziej podatne na korozję elementów wymienionych we wcześniejszych komentarzach. Dopiero pod koniec 1997 r. GM zdecydowało o ocynkowaniu. Lecz Omega od 1997r. musi być 100% bezwypadkowa, aby nie posiadała korozji, ponieważ widzi się często roczniki nawet po 2000r. z oznakami korozji. Jedynie ocynk nienaruszony gwarantuje zabezpieczenie. Owszem można konserwować i dbać samemu, ale pod warunkiem że nie ma dużych ognisk pod lakierem i w przestrzeniach zamknietych. W takich przypadkach po naprawie korozja pojawi się ponownie. Najlepiej wymienić element na "czysty" i dopiero porządnie zakonserwować.
Słabe punkty karoserii Omegi to tylko drzwi..reszta odporna na rdzę..potwierdzam z użytkowania bezwypadkowej Omegi i bez dodatkowych zabiegów antykorozyjnych. Zabezpieczanie poza fabrycznym - wiadomo pomaga, ale nie jest obiektywną oceną wad.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu