Ten silnik to najlepsze rozwiązanie na mrozy jakie miałem. Kiedyś nie chciał odpalić przy -30 stopniach mrozu. Nie miał siły obrócić wałem silnika. Wtedy doczytałem, że te -30 to temperatura krzepnięcia mojego oleju w silniku (10W40). Zmieniłem olej na 5W40, ale od tamtego czasu nie było takiego mrozu.
na 90% wykończone świece żarowe, nie trezba mrozu by rzy nie rozgrzanych komrach spalania silnik nie zastartował. w mojej omedze wymienłem świece przy 260 tyś km i były jeszcze orginały.
kiepskie paliwo,
niesprawne świece żarowe(lub straty na kablach lub wo gule brak przewodzenia)
słaby akumulator, z
użyty rozrusznik,
Zapchany filtr paliwa,
słaba kompresja(głowica albo jej uszczelka)
pompa zaczyna dokonywać żywota
Komentarze
niesprawne świece żarowe(lub straty na kablach lub wo gule brak przewodzenia)
słaby akumulator, z
użyty rozrusznik,
Zapchany filtr paliwa,
słaba kompresja(głowica albo jej uszczelka)
pompa zaczyna dokonywać żywota