- Autor: mrirob
- Kategoria: silnik
Problem pojawiał się głównie podczas jednostajnej jazdy w trasie, podczas jazdy pod delikatną górkę, zapalała się kontrolka silnika, a turbina przechodziła w tryb awaryjny i odcinała doładowanie. Po restarcie zapłonu problem mijał. Jednak w różnych momentach, najczęściej podczas mniej dynamicznej jazdy, wymagającej jednak określonego doładowania z turbiny, problem ponawiał się. BARDZO MĘCZĄCE W TRASIE. Pęknięty przewód intercoolera Długo szukałem problemu, czyszczenie EGR, inne cyrki. W końcu zdecydowałem się na regenerację turbiny. Turibna była ok. Jednak mechanik podczas jej demontażu zauważył, że intercooler ma nieszczelność, jest niewielkie pęknięcie w zgięciu (ten silnik ma tak charakterystycznie wyprofilowane kolano przewodu). W efekcie podczas doładowania, komputer nie otrzymywał w czasie określonego ciśnienia i wyrzucał błąd. Zakup nowej części i wymiana rozwiązały problem na dobre :)
Średni koszt
przejechania 100 km
34,00 zł
Komentarze