Szukaj

Usterki Opel Meriva I

Opel Meriva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Opel Meriva I

Błąd EPS
  • Opel Meriva I 1.6 ECOTEC 100KM 74kW 2002-2006
  • układ kierowniczy
  • 260 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Co jakiś czas pojawia się problem ze wspomaganiem kierownicy. Częstotliwość jest zupełnie losowa. Jak na moje oko, nie skojarzone raczej z żadnym konkretnym zachowaniem, użytkowaniem, eksploatacją, prędkością. Blokuje się układ kierownicy, trzeba włożyć dużo siły, żeby nią obrócić. Doraźnie pomaga zazwyczaj wyłączenie i włączenie zapłonu,...
Słaby nawiew
  • Opel Meriva I
  • układ chłodzenia
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 14
Posiadam Opla Meive 1,4. Proszę o odpowiedz na pytanie, czy w samochodach marki Opel intensywność (cyrkulacja powietrza) nawiewu z zewnątrz i wewnątrz na szybę jest taka sama ? W mojej merive po przekręceniu na szybę siła nawiewu znacznie spada! Słychać jagby jakieś przepustnice się zamykały. Przypuszczam, że ma to duży związek na odparowanie...
1 komentarz
Wadliwy zawór SCV denso (regulacji ciśnienia paliwa).
  • Opel Meriva I 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW 2002-2010
  • układ wtryskowy
Występowanie usterki:
Tak 75
Nie 9
Objawy: problemy z odpalaniem, falowanie obrotów, gasnięcie silnika do czasu jego zagrzania.Objawy nasilają się w zimne dni i po dłuższym postoju. Występuje w modelach do 2004 r. Powód: usterka zaworu regulacji dawki paliwa SCV denso w pompie CR.
17 komentarzy
Stuki w układzie kierowniczym
  • Opel Meriva I 1.6 ECOTEC 100KM 74kW 2002-2006
  • układ kierowniczy
  • 100 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Stuki w układzie kierowniczym. Nadmierny luz poprzeczny na listwie zębatej przekładni. Można zregenerować przekładnię lub kupić już zregenerowaną.
Szarpanie silnika na wolnych obrotach
  • Opel Meriva I 1.6 TWINPORT ECOTEC 105KM 77kW 2006-2010
  • silnik
  • 191 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 15
Nie 0
Wypadanie zapłonu szarpanie silnika na wolnych obrotach lekko falują obroty

Ostatnio dodane indywidualne usterki Opel Meriva I

Auto przechodzi w tryb awaryjny
  • Opel Meriva I 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW 2002-2010
  • silnik
Problem pojawiał się głównie podczas jednostajnej jazdy w trasie, podczas jazdy pod delikatną górkę, zapalała się kontrolka silnika, a turbina przechodziła w tryb awaryjny i odcinała doładowanie. Po restarcie zapłonu problem mijał. Jednak w różnych momentach, najczęściej podczas mniej dynamicznej jazdy, wymagającej jednak określonego doładowania...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nawiew
  • Opel Meriva I 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2010
  • układ chłodzenia
Posiadam Opla Meive 1,4. Proszę o odpowiedz na pytanie, czy w samochodach marki Opel intensywność (cyrkulacja powietrza) nawiewu z zewnątrz i wewnątrz na szybę jest taka sama ? W mojej merive po przekręceniu na szybę siła nawiewu znacznie spada! Słychać jagby jakieś przepustnice się zamykały. Przypuszczam, że ma to duży związek na odparowanie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Opel Meriva I
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
8,8
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
nie odpala na rozgrzanym silniku
  • Opel Meriva I
  • układ wtryskowy
Moja meriva chodziła jak bajka aż do czasu, gdy pewnego dnia podczas jazdy miejskiej- ok.50km/h zgasła- wówczas żadna kontrolka się nie zaświeciła. I od tamtego dnia zaczęła się naprawa i tak: wpierw wymieniłam filtr paliwa, potem wtryskiwacze(nalegał serwis), następnie słynny zawór, przy okazji pompę wody. Trwa to już drugi miesiąc a samochód...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
falujące obroty na biegu jałowym tzw.luzie
  • Opel Meriva I 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2010
  • silnik
  • 300 tys. km
w mojej merivie czasami po odpaleniu falują obroty na biegu jałowym tzw.luzie, po maksymalnie 3 minutach falowanie ustępuje,mechanik mówił że są do wymiany popychacze,ale myślę że popychacze nic do tego nie mają,
Oczekuje na rozwiązanie
EGR problem
  • Opel Meriva I 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW 2002-2010
  • inne
  • 200 tys. km
witam .moj problem polegal na tym ze auto na niskich obrotach nie mialo mocy.komputer pokazywal slabe doladowanie na biegu jalowym.auto zachowywalo sie tak ze z miejsca pod góre to tylko na biegu pierwszym szlo wyjechac.po prostej drodze auto bylo mułem do zalączenia sie turbo.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Opel Meriva I