Jeśli chodzi o silnik 1,7 Di to po przejechaniu 198 000 km nie mam żadnego ubytku oleju . Olej wymieniam co 10 000 km Mobil 10 W 40 i w trakcie eksploatacji nie dolewam nigdy oleju. jedyna wada to głośny silnik a właściwie źle wyciszona kabina auta.
Pozdrawiam
Teraz chyba rozczaruje .....wszystkich.Corsa 1.0 2002.posiadam auto od nowosci.Porażka,totalna.Trzy razy robiony rozrząd,trzy razy ,po wycieku oleju zmieniany czujnik ciśnienia,mechanizm zmiany biegow rozwalil sie zaraz po zakonczeniu gwarancji,ktorą mialem przez rok.komputer zmieniany ,jeszcze na gwarancji-to mi sie ....udalo.Stacyjka rowniez sie rozleciala,wymienilem na nowa.Jeszcze wspomne,ze wymienilem reflektor,ktory zrobil sie mleczny,przez kiepskie styki,przy żarowce......
Pierwsza Corsa C benzyna 1.0:
-Przejechałem 120 tyś.km. rozrząd bez problemów, po przejechaniu ok. 100 tyś.km. zaczęła brać olej, ale bez tragedii.
Druga Corsa C benzyna 147 tyś.km. rozrząd bez problemów, po przejechaniu ok. 120 tyś. km. zaczęła brać olej. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe, bo myślałem, że przyczyną jest zbyt duża ilość oleju wlana przez mechanika w czasie przeglądu. Po wymianie uszczelniaczy bierze jednakowo(i dużo niestety) i to mnie martwi :-(
Silnik ładnie ciągnie, mało pali i nie kopci, ale ten olej martwi mnie na tyle, że chyba sprzedam auto.
Mam corse z silnikem 1,7 DTI....komfort jazdy bardzo dobry według mnie jak na ta klase samochodu jechałem pare razy clio 1,5 dci, według mnie corsa bez porownania lepsza i stabilniejsza na zakrętach:))) Przed remontem byłem zadowolony...po już nie...po pierwsze części bardzo drogie np. koncowki wtryskow 190zl/szt, uszczelka pod głowice 140zł...po drugie po zrobieniu turbiny silnik zaczol brac olej...przed bardzo mało wręcz wcale...a na dodatek po remoncie cos sie stało i bardzo cięzko pali i kopci....jeśli ktos miał podobne objawy tzn ciężkie palenie i kopcenie to prosze o rade, bardzo by mi to pomoglo zlokalizowac usterke....
Jeżdżę Corsą C od dziewięciu lat.Przejechałem 95 tys km.Silnik pracuje cichutko ale pilnuję,żeby był odpowiedni poziom oleju/Mobil S/ Może to wyjątek ale jestem z niej zadowolony .
beznadziejny silnik 3 cylindrowy, wadliwa konstrukcja, wycieki oleju, spalanie oleju przez silnik, drgania i wibracje, głośna praca w wyniku zużytego łańcucha rozrządu, przegrzewanie się silnika
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu