Podczas gdy samochód jest na luzie lub wciska się sprzęgło momentalnie spadają obroty i samochód gaśnie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 45
Nie wystąpiła: 9
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Maks
10 lat temu
Rozwiązanie problemu
85
Witam mam corse b 1.0 12V 99r na zimnym wystepuje falowanie obrotow , nie reaguje na wciskanie gazu,po chwili zalapie, dopiero gdy temp silnika sie podniesie jest ok, ostatnio czyscilem przepustnice i niedlogo po tym obroty zaczely falowac obroty
Moja corsa B już mnie wkur... na ssaniu ma wysokie obroty około 2 minut wymieniony został czujnik temperatury, silnik krokowy 2 razy wymieniałem zawór EGR co jeszcze ma związek ze ssaniem?
Moja corsa B już mnie wkur... na ssaniu ma wysokie obroty około 2 minut wymieniony został czujnik temperatury, silnik krokowy 2 razy wymieniałem zawór EGR co jeszcze ma związek ze ssaniem?
Moja corsa B już mnie wkur... na ssaniu ma wysokie obroty około 2 minut wymieniony został czujnik temperatury, silnik krokowy 2 razy wymieniałem zawór EGR co jeszcze ma związek ze ssaniem?
Moja corsa B już mnie wkur... na ssaniu ma wysokie obroty około 2 minut wymieniony został czujnik temperatury, silnik krokowy 2 razy wymieniałem zawór EGR co jeszcze ma związek ze ssaniem?
Jestem pierwszym właścicielem corsy b 1.0 12v 1998r. Nie wiem co to jest usterka, wystarczy wymieniać części które się normalnie z czasem zużywają i problemu nie ma. Założyłem LPG po 30 tyś km i przejechałem na gazie już ponad 120 tyś km. Czyszczę przepustnicę co dwa lata, wymieniłem czujnik położenia przepustnicy po 10 latach, pasek klinowy po 80 tyś, przednie hamulce i rozrząd po 120 tyś, tylne szczęki hamulcowe po 140 tyś. i nic poza tym. Po przeczytaniu różnych wypowiedzi nie znalazłem nikogo który by wspomniał o okresowym czyszczeniu wtryskiwaczy benzyny. Prawie wszystkie Wasze problemy wynikają z powodu zanieczyszczonych wtryskiwaczy, wystarczy co 5-8 tyś km wlać do pełnego baku benzyny płyn o nazwie `Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy silników benzynowych` firmy STP i Wasze problemy znikną. Koszt 18-20 zł. A tak dajecie zarabiać mechanikom naciągaczom. Żaden nie powie o brudnych wtryskiwaczach bo to nie jest w ich interesie.
witam wszystkich panowie mam corsę 1.4 benzyna auto na 4 5 strasznie bije pod klawiatura co możne być przyczyna nie są to świece ani kable ma sile i wszystko dodaje mu się gazy trzaska ale jaka ie jedzie z 60 na 4 jest ok doda się gazu bije kto uratuje pilne :)
Pali jak smok ? cały czas utrzymuje wysokie obroty jak na ssaniu to wina czujnika temperatury. Podaje złe wartości tak jak by silnik był zimnny i cały czas komputer trzyma go na ssaniu.
Co do szarpania i dławienia miałem podobny problem i początkowo gdy podpiąłem samochód pod komputer pokazywało sonda lambda. Ale nie kupowałem od razu przeszukałem wujka google i wyczytałem że skoro silnik pokazuje sonde to na 99% przepływka tak też pomyślałem że podmienię cześć z innej corsy z tym samym silnikiem i o dziwo objawy ustąpiły i silnik zwija się jak należy.
Duże spalanie następuje w tedy gdy czujniki podają złe wartości. Przyczyny są takie że jak pisałem wcześniej czujnik temperatury podaje ze silnik jest zimmny i wciąż trzyma go na podwyższonych obrotach(ale to sprawdził bym na końcu) zaczął bym od sondy najlepiej sprawdzić robiąć podmiankę.
Pozdrawiam
Damian. to co opisujesz wskazuje na troszkę wiekszy wydatek: "nie odbija mi hamulec i piszczy prawe koło"- zapieczony cylinderek hamulcowy, do wym. najlepiej wymienić z obu stron, brak ręcznego- zapieczone rozpieraki szczęk, najczęściej naprawa, przypuszczam że szczęki też pasowało by wymienić.Warto zwrócic uwagę czy bebny nie są zbytnio zużyte(też duży wpływ na skuteczność hamulca). koszt części 2 cylinderki+szczęki= ok 90zł + 2bębny ok200 zł.Łożyska można przebić ze starych bębnów do nowych jeżeli są dobre.
W corsie 1.2 nie odbija mi hamulec i piszczy prawe koło :( co mam robić ???
A i jeszcze jak zaciągne ręczny to on wogóle nie hamuje dlaczego ? (linka nie jest zerwana
Witam wszystkich. Mam problem z obrotami silnika w Corsie B 1.0 benzyna. Silnik chodzi nierownomiernie(obroty na luzie 1,5tys. i szarpie podczas jazdy. Jakie moga byc tego przyczyny i rozwiazanie?? Prosze o porade.. (najlepiej na maila: samt-19@o2.pl)
Mam problem w mojej Corsie B 1.0 12V czasami podczas gdy autko jest na luzie skaczą mi obroty a nawet gaśnie.Co może być tego przyczyną, nie chce od razu jechać do mechanika bo oni jak zwykle dużo nawynajdują
Do Rafała: Miałem to samo. Na badaniu komputerowym wyświetliło błąd przepływomierza i sondy lambda. Pomogła wymiana przepływomierza; te błędy są od siebie zależne.
Mam problem z obrotami silnika w corsie 1.4 16v przy zapaleniu silnika (obojętnie cz zimny czy ciepły)obroty podnoszą się do około 1500 a następnie spadając słychać jakby silnik "gulgotał" dzieje się to również przy redukcji na niższy bieg zwłaszcz drugi jak również przy poruszaniu się na pierwszym biegu!Czy jest to przyczyna przepływomierza powietrza czy silniczka krokowego?
Jest możliwych wiele przyczyn tego zjawiska, dość drogich w naprawie. U mnie okazało się najprostsza - czyszczenie przepustnicy. W pozycji puszczony pedał gazu powinna być szczelina w przepustnicy, wystarczyło starannie usunąć nagar i po problemie . Wg mechanika to 90% tego typu problemów
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu