105 tys., tłumik końcowy przerdzewiał i się urwał, jak wspomniał alien mocowanie nie sprawdza się zupełnie! Konieczna była też wymiana tłumika środkowego, koszt - 200zł
Niestety ale Opel trochę sfuszerował mocowanie tłumików w corsie B.Pierwszy uchwyt tuż przy katalizatorze,a następny dopiero na końcówce tłumika na podwieszeniu gumowym.A gdzie podwieszenie dla środkowego tłumika? Jeśli zaczynają korodować spawy przy tłumikach,to przy podwieszeniu dwupunktowym i stanie naszych dróg,tłumiki nie mają szans!
1.2 97r pierwszy końcowy,po 50tyś jeszcze względny,.wymieniłem na "sportowy". Po 195 tyś. wymieniłem już w sumie 3x końcowy za każdym razem nie oryginał tylko "sportowy", 1x środkowy i ostatnio cały układ od początku do końca w tym kat. na strum. za 750 pln (w tym montaż) .
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu