Szukaj

Tryb awaryjny i brak reakcji na pedał gazu
Opel Astra H

  • Autor: marba
  • Kategoria: układ napędowy
Na rozgrzanym silniku (najczęściej w korku) włącza się tryb awaryjny (kontrolka \"samochodzik z kluczykiem\") i samochód przestaje reagować na naciskanie na pedał gazu.
Natomiast obroty silnika ustaliły się na 1100 obr/min.
Pomaga jedynie wyłączenie i ponowne włączenie zapłonu. Szczegółowy opis podano tutaj:
http://astra-3.pl/faults.php?id=1 Szczegółowy opis podano tutaj:
http://astra-3.pl/faults.php?id=1

Komentarze

Witam też zmagałam się z trybem awaryjnym w astrze 1.9 CDTI 150 km , auto wchodziło w tryb awaryjny tylko w ciepłe dni zimą był spokój, podczas trybu awaryjnego odłączałam i podłączałam egr i puszczało ale też nie zawsze nie raz musiałam powtórzyć to kilka razy , pojechałam do mechanika sprawdził w komputerze wyskoczył mu błąd pedału gazu ale po zastanowieniu stwierdził że to sterownik CIM No okey poszła wymiana skasował 1 tys zł mało być dobrze o było przez 2 tyg .. później to samo i nawet jeszcze gorzej mechanik patrzał niby instalacje i inne pierdół nie mógł nic znaleźć auto jeszcze straciło moc więc poszłam do innego mechanik sprawdził kompem i wyszło dalej że pedał gazu klapki wirowe i egr , usunął wszytko kupił nowy pedal gazu założył i dzwoni że wszytko zrobił ale dalej wpada w tryb , okazało sie ze sprawdził całą wiązkę od pedału gazu do silnika i była miejscami przerwana zrobił to i jest spokój .
Odpowiedz
Przemycie bezpieczników 80 od rozruchu silnika pomaga one są zaśniedziałe i dlatego pedał gazu nie reaguje
Odpowiedz
W moim przypadku pomogło przemycie ścieżek wewnątrz potencjometru
Odpowiedz
Mam ten sam Problem bezpieczniki wyglądają na nowe, po 10km wcisniecie gazu powoduję awarię i musze wyłączyć auto i jechać lepiej powoli
Odpowiedz
cześć mam ten sam problem pedał gazu nie reaguje i zapala się "czek" 1,7 cdti 74kw PROSZĘ posuszcie co mam zrobić bo mój Elektryk rozkłada ręce
Odpowiedz
Wiem, że post był dawno, ale może komuś kto szuka przyda się odpowiedź ;) ja wyczytałem i wyjąłem większe bezpieczniki od rozruchu silnika 2x80 , powypinałem przekaźniki i wszystkie większe bezpieczniki, przedmuchałem sprężonym powietrzem, powkładałem od nowa i u mnie pomogło ! Sam się zdziwiłem :) byłem już 2 x w trasie od tamtego czasu, jechałem powyżej 3000 obr. na tempomacie , dłuższy czas, wszystko jest ok problem zniknął ;)
Pozdrawiam
Odpowiedz
U mnie nie było problemu przy tempomacie, ale każde muśnięcie pedału gazu owocowało błędem i trybem awaryjnym.
Odpowiedz
miałam podobnie przy zakręcie zapaliła mi się kontrolka '' Auto w poslizgu'' i ''Samochod z kluczykiem'' samochód stracił moc, nie reagował na pedal gazu , jechałam na biegach, na 5 max 60. przejechałam tak 6km potem godzinę samochód stał i wróciłam znów 6km w ten sam sposób. pod domem zatrzymałam się by otworzyć bramę i wszystko wróciło do normy. powiem więcej samochód ma jak by większa moc. na 3 zbiera się bardzo szybko i dolatuje do 120 ( 1.7disel) co przez 2 lata które nim jeżdżę było nie do pomyślenia. Ciekawe czy sytuacja się nie powtórzy. W weekend bd u mechanika i sprawdzi
Odpowiedz
Pomaga przeczyszczenie wtyczek sterownika silnika, umieszczony jest pod lewym przednim nadkolem, kontakt spray do wyczyszczenia, kiedys to było opisane na necie
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Astra H
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,3
l/100km
8,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra H