Szukaj

Filtr cząstek stałych (DPF)
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW 2004-2013

  • Autor: ~Jacek
  • Kategoria: układ wydechowy
zapaliła się Kontrolka serwisowa, automatycznie samochód przechodzi w tryb awaryjny, wyłączona turbina zapchany filtr cząstek stałych, Jechałem do mechanika aby wymusić wypalanie filtra, niestety nie dojechałem, auto stanęło i nie chciało odpalić, efekt - Asistans i dojazd do mechanika na lawecie.
Naprawa: wywalenie bebechów filtra i podłączanie emulatora - koszt 1800 zł

Komentarze

Wystarczy raz na jakiś czas przejechać się ostrzej samochodem aby przez ok. 15-20min chodził na obrotach powyżej 2tys. filtr się sam przeczyści.
Odpowiedz
miałem to samo. Jechał i autko przeszlo w tryb awaryjny ale próbowałem jechac dalej i strzelił jakiś przewód co odprowadza spaliny do czujnika czy coś takiego. przyjechała laweta i zabrała mnie do serwisu opla. Za wyczyszczenie płynem czy kwasem filtra DPF i wymiana przewódu wraz ze śrubkami oraz robocizna kosztowała mnie 850zł. Twój mechanik niezle z ciebie zdarł kase. W serwisie byłem 15.01.2012 i do tej pory nie mam problemów a tylko jeżdze w miescie co jest wina tego że filtr sie zapycha
Odpowiedz
zbasky
bogata opmlata.Można było tego uniknąć?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra H Kombi