Zacznij od EGR, odepnij wtyczkę (jesli pomoże zaślep zawór i wgraj oprogramowanie modyfikujące - EGR ma nie istnieć w sterowniku EQU). Jeśli po odpięciu wtyczki to samo, wymień świece (jednoelektrodowe, dedykowane GM-OEM o odstępie 0,9 - żadnych innych polepszanych - ten silnik ma mieć takie jakie powinny - koszt 70zł). Jesli świece wymieniony i dalej to samo zainteresuj się cewką (również porządny OEM nie chińszyzna, ok. 250zł). To wszystko sam zrobisz śrubokrętem :-) Jeśli dalej to samo to sterownik EQU, demontaż - wysyłasz do BIP ELEKTRONIC w REDZIE (koszt regeneracji 800zł z 3 letnia gwarancją). Nie warto jechać od warsztatu do warsztatu, kase wydajesz nic ci nie naprawia. OPEL ma dobry silnik ale ciężki w diagnostyce konkretnego problemu.
Komentarze