Nie przesadzacie? H7 generalnie są nietrwałe. Mam dwa komplety: Narva (tania i niezła) na lato i Osram Nightbreaker (droga ale dobrze świeci) na pozostałe pory roku. Zawsze wożę żarówkę zapasową. Robię tak od 3 lat i , jak dotąd, tylko jedna się spaliła - Narva, co ciekawe. Między bajki włóżmy opowieści, jakoby to żarówki przepalały się od zamykania maski - na dziurach wstrząsy są większe. Reasumując, to nie wada samochodu, tylko żarówek.
no zaje..ste wyzwanie. Podnieść maskę, przekręcić plastik, wyjąć żarówkę, włożyć nową, włożyć plastik, przekręcić zamknąć maskę. Czas dla laika około 2 minut.
Nie trzeba zdejmować zderzaka, błotnika, używać specjalnych kluczy, demontować pasa przedniego, kolektora, miski olejowej i wielu innych rzeczy.
Ja z kolei kupuję żarówki H7 firmy Osram-jednak te najzwyklejsze i najtańsze zarazem. Jestem zadowolony z ich oświetlenia. Każda wytrzymuje ponad 12 m-cy do tej pory wymieniłem już 3 pary.
Komunikat InSP zapala się po 15 000 km i oznacza konieczność wymiany oleju a co do żarówek to astra g ma H7 w światłach mijania a nie jak pisze "Srebrny " H4
i ten typ żarówek ma taka tendencje że wytrzymuje na naszych drogach ok. 3 miesiące ( dziury)
H7 to żarówki,które sie p prostu często przepalają...To najgorszy typ żarówki!Jak kupicie philips`a to wam będą długo dłużej służyły:)a Nie za 8zl na stacji benzynowej:)
Palenie się żarówek H7 jest też związane z zamykaniem klapy przedniej. Duże zużycie oleju w Astrze G zmusza żeby tam zaglądać, co powoduje przepalanie się żarnika w żarówkach. Ci którzy zaglądają tam rzadko mają dłużej żarówki H7 bez wymiany. Nie da się tego rozwiązać, chyba że zmieniając na ksenony. Pozdrawiam
InSP - zgodnie z instrukcją obsługi auta wyświetla się co 30 000 przebiegu lub co rok (co nastąpi wcześniej) i oznacza przegląd auta. Zachęcam do czytania instrukcji i książki serwisowej. Co do żarówek to masakra. mam Astrę G 1,5 roku i poszły 3 H4 i 2 postojowe bez względu na to czy drogie, czy tanie wszystkie były nie kręcone. Elektryka OK. Dla porównania miałem Punto przez 7 lat wymieniłem tylko 1 żarówkę typ H4.Doszedłem do wniosku że 10 żarówek a w tym tępie to pewnie do tego dojdzie, to ok 220 zł ( 22 zł za sztukę). Kupię sobie orginalne tuningowe reflektory H1 za ok 550 zł i z głowy.
INSP. zapala się po 40000 przejechanych km. co oznacza że należy wykonać przegląd auta - a nie wymienić olej jak napisał jakiś niedouczony...a żarówki wymieniłem może 2 razy w ciągu 4 lat... kwestia napięcia przy wyższych obrotach , nie wyższe niż 14,4V
Astra II 2003 - ponad 6 lat - łącznie 4 żarówki wymienione: H7 x 2, 1 x postojowa, 1 x podświetlanie pokrętęł. H7 kupujcie od 7 - 8 PLN a palą się nawet 3 lata!
właśnie te tanie żarówki po 7 zeta palą sie po 2 miesiącach, ja kupuję zestaw poo 40-50 zeta i wymieniam raz na rok (25.000)
Komunikat InSP oznacza ze trzeba olej wymienić!
można go skasować wciskająć reset i włączyć zapłon na 10s.
Jeżdżę Astrą G od dwóch lat.Początkowo byłem przerażony palącymi się żarówkami H7 (średnio wytrzymują dwa - trzy miesiące) Pojechałem do elektryka sprawdzić napięcie w instalacji - prawidłowe.Przestałem kupować droższe żarówki, kupuję w makro H7 po 5zł i w dalszym ciągu wymieniam co dwa - trzy miesiące, tyle że mniej wydaje.
Kilka dni temu kupiłem Astre G kombi 1.7 DTI z 2001 r. Czy tu jakoś obsługuje się komputer? Oraz przy włączonym zapłonie pojawia sie komunikat InSP, czy to coś poważnego i ewentualnie jak można to wykasować. Proszę o odpowiedź na: gregorem@tlen.pl
H7 rzeczywiście się przepalają, w moim przypadku z przodu wymieniłem w przeciągu pół roku już 2 razy, co nie jest normalne.W desce rozdzielczej na razie jest OK, chociaż swiatełko od ogrzewania tylnej szyby i pokrętło grzania - nie świecą.
oświetlenie w desce wymienic ,na diody białe (lekko niebieskie na allegro,podświtlenie kompa i licznika km na niebiesko efekt super,i bez wymian żarówki.
Żarówki h7 nie wolno dotykac ,a jak się dotknie przetrzec chusteczką i podmuchac od kurzu.Nie kupawa tych wililonych +50 ,+80 % bo wtedy szlak je trafi,jak mi osram +80% 78 zł ,po 4 tyg. w śmitenik i powrót na długich 100 km w nocy
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu