Szukaj

szarpanie podczas jazdy
Opel Astra G Kombi 1.4 16V 90KM 66kW 1998-2003

  • Autor: marcinek77
  • Kategoria: silnik
jak jade na 2 lub 3 na mniejszym gazie okolo 50 do 60 km lub mniej to szarpie tak jakby paliwa nie bylo ale jest bo jak wcisne wiecej gazu i jade szybciej to jest ok .

Komentarze

Witam mam astrę 2 bertone, gdy ruszam są stuki w zawieszeniu, i podczas jazdy przy zmienianiu biegów, nie mam pojęcia co to może być, silnik 1.8 16v, proszę o radę...
Odpowiedz
Witam u mnie podobny problem auto szarpie najbardziej powyzej 2 tys obrotow jestem po wymianie swiec kabli i cewki zapłonowej ( dwukrotnie bo nowa po 3 miesiącach padła ) i nie wiem co dalej macie jakies pomysły ?
Odpowiedz
Witam wszystkich posiadam astrę 1,6 16v .Kiedy kupiłem astrę przez dwa miesiące wszystko było ok .Później usterki zaczęły się pokazywać. Egr , pompa paliwa , klima itd.Ale najgorsze był szarpanie .Męczyłem się z tym przez dwa mięsiące .Byłem u mechanika który podłączył astrę pod komputer i nic nie pokazywało .Po jakimś czasie szarpanie było co raz mocniejsze i bardziej denerwujące .Mechanik doszedł po czasie że problem leży po stronie cewki zapłonowej .Po wymianie było wszystko ok ,zero szarpania silnik równo pracował . Cewka jest bardzo droga , więc kupiłem używaną .Nie dawno znowu do samo co jadę autem szarpie .Myślałęm że nie może być do cewka po jak do możliwe że po roku już awaria .Kupiłem świece .Mechanik powiedział że jeśli po wymianie świec nic się nie zmieni do bedzię napewno kupić nową cewkę , nie używaną .Co się okazało jedna cewna .Nie którzy piszą że np.egr .Egr jest to reduktor spalania jeśli masz uszkodzany wiecej pali .Lepiej wymienić, nie zaślepiać .Tak samo uszczelka pod głowicą , jeśli szybko znika ci płyn chłodniczy jest do awaria głowic .Astra jest świetnym autem , koszt naprawy nie jest drogi , ale np .cewka ma swoją cenę .
Odpowiedz
Witam. Umnie w silniku 1.6 16v 2000r jest to samo. tzn szarpie w mimencie dodania gazu i w momencie odjecia. a przy ok 2tys obrotów tak jakby go ncos blokowało. wymieniłem pół silnika i nic. egr tez mi wymienili i wyczyscili przepustnice. po ok 500 km problem wrócił. zauważyłem jedną rzecz. jak jest ciepło powyżej 8 stopni to po krótkim czasie zapapla sie czek i jest tak jak powinno byc. czyli nie szarpie i moc powraca. a teraz jak temperatura spadła czek nie chce sie zapalic i szarpie przy dodawaniu gazu. masakra. pomocy bo mechanicy mnie zjedzą
Odpowiedz
Do : Czy uporałeś się z problemem?
Odpowiedz
Tak miałem i po czasie pompa paliwa siadła wymieniłem i jest ok
Odpowiedz
morekksz
Moim zdaniem jest to cewka zapłonowa (DIS)
Odpowiedz
Miałem to samo. Astra G 1,4 silnik X14XE 1999r. Wymieniłem filtry paliwa i powietrza,świece, zmieniłem stację benzynową - b.z. Po wymianie modułu zapłonowego jak ręką odjął. Po zwolnieniu na skrzyżowaniu, odchodzę jak orzeł na 3 biegu dodając gazu. Samochód dostał skrzydeł!!!
Odpowiedz
zawór egr był czyszczony i po przejechaniu 500 km problemy wróciły i raczej mnie tez czeka wymiana zaworu egr .... objawy w moim aucie to: brak mocy , szarpanie przy przyspieszaniu , auto nie chce jechać wiecej niż 120 km/h , głosna praca tłumika (pierdzenie) , śmierdzące spaliny ... spróbuje jeszcze wymoczyć zawór w benzynie ( tylko częśc mechaniczną) bo podobno coś tam pomaga lepiej niż tylko samo czyszczenie
Odpowiedz
Kolego a uklad wydechowy
Odpowiedz
I co rozwiązał pan roblem
Odpowiedz
Opel Astra G Kombi