po rozgrzaniu sie silnika do 30-40 stopni włancza sie kontrolka awarii silnika i obrotomierz spada do zera jak silnik osiągnie około 80 stopni wszystko wraca do normy nie wiem
Komentarze
~evil1777
9 lat temu
0
Mam problem w czasie jazdy traci mi moc i pali mi sie silniczek krokowy co robic
Witam mam astre g 2.0 dti 101 km. I czasem wyskakuje auto z kluczykiem gdy jade szybko lub gdy przyjade z trasy , i jeszcze mam taki problem iz czasem przy wyprzedzaniu silnik nie ciagnie jest taka dziura a dopiero pozniej ciagnie co to jest
mam podobny problem na diagnostyce wyszły 3 błędy - coś z poduszkami, z wtryskami i świecami, zostały skasowane błędy prócz tego ze świecami bo go się nie dało skasować, pojechałem na innego kompa - mechanik przeczyścił styki na świecach i błąd udało się wtedy skasować - ale kontrolka od silnika się zaświecała, wymieniłem przepływomierz na nowy przeczyściłem zawór EGR i pojechałem na jazdę próbną wszystko w porządku , na drugi dzień rano po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka się zaświeciła, pojechałem na 3 inny komputer i wyszedł błąd, sterownik świec żarowych , a czy po wymianie tego sterownika będzie wszystko dobrze to nie wiem bo go jeszcze nie wymieniałem , na razie śmigam , autko rano pali - dodam na koniec ktoś coś grzebał przy pompie - ale pompa nie wychodzi na kompie, samochód świeżo sprowadzony z Belgii - Opel Astra 1.7 TD 1998 Hatchback
może ktoś mi coś podpowie co to faktycznie jest kontrolka silnik z piorunem , bo na razie na forum spotykam niesamowite historie
pozdrawiam
Skoro zapaliła się kontrolka silnika to masz zapamiętane błędy.
Tutaj masz stronę jak samodzielnie zdiagnozować błędy.
Napisz jakie błędy się wyświetliły i będziemy się dalej zastanawiać.
Komentarze
może ktoś mi coś podpowie co to faktycznie jest kontrolka silnik z piorunem , bo na razie na forum spotykam niesamowite historie
pozdrawiam
Tutaj masz stronę jak samodzielnie zdiagnozować błędy.
Napisz jakie błędy się wyświetliły i będziemy się dalej zastanawiać.