Szukaj

Silnik pracuje na 3 gary.
Opel Astra F Kombi 1.6 i 16V 100KM 74kW 1994-2002

  • Autor: ~Michał
  • Kategoria: silnik
Witam wszystkich. Mam taki problem z moją astrą, że silnik pracuje na 3 gary - pół roku wcześniej miałem to samo. Zrobiony został remont silnika. Okazało się, że auto było przegrzane, pozapiekane pierścienie. Została wyjęta głowica do planowania. Wymieniono wszystkie uszczelki, pierścienie itd. Auto odpala dobrze po zejściu z ssania zaczyna się problem. Obroty spadają czasami poniżej 500. Samochód nie ma mocy, gaśnie czasami po wciśnięciu sprzęgła. Byłem z autem na komputerze- tu wszystko ok. Zmieniłem cewkę przewody, świece i dalej to samo. Ciśnienie w porządku. Dalej już nie wiem co może być. Dlatego zwracam się o POMOC !!! Jeżeli komuś nasuwa się coś na myśl proszę napisać.

Komentarze

Przy przepustnicy masz mały silnik krokowy utrzymujacy wolne obroty. Tam szukaj uszkodzenia. Możliwe przyczyny: zanieczyszczenie, uszkodzenie silnika krokowego, uszkodzenie instalacji elektrycznej, nieszczelność w układzie dolotowym. W mojej astrze po wymianie pierścieni też występuje nierównomierność obrotów, też czasami zgaśnie, ale to normalne aż do przebiegu ok. nawet 4 tys. km, ponieważ silnik jest na dotarciu - pierścienie muszą się ułożyć a silnik nie jest przecież po szlifie, PZ
Odpowiedz
a przewody zapłonowe masz dobrze wpięte do cylindrów 1-3-4-2 , czesto zdarza sie banalna pomyłka u mechaników
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Opel Astra F Kombi 1.6 i 16V 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
9,4
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra F Kombi