Zgadza się. Winę za wyżej opisane problemy ponosi rezystor(opornik) dmuchawy. Ja musiałem go wymienić w miesiąc po zakupie auta, ale warto było bo teraz wszystko działa bez zarzutu. Koszt zakupu to około 75 zł, a wymiana jest banalnie prosta. Największym problemem jest wyciągnięcie skorodowanych styków.
Mi nie chodziła dmuchawa na 1 biegu jedynie , z czasem na żadnym . Problem to cewka dmuchawy( chyba tak to się zwie :) na podszybiu .
Tuż przed obudową wlotu dmuchawy , tam gdzie znajduje się filtr pyłkowy do nawiewu kabiny . Jest to taki zaizolowany bibżdaj przypominający baterję płaską , tylko troche mniejszy, z którego wychodzą dwa kabelki . Jak go wymontowałem to nie wyglądał na trachniętego ale był , bo jak kupiłem na shrocie używany to dmuchawa chodziła na wszystkich biegach . Moje prywatne zdanie jest takie że urządzenie to jest słabo zabezpieczone przed warunkami atmosfer. i końcówki do których się podpina kable korodują .Po wymianie na sprawny posmarowałem te końcówki wazeliną techniczną i odpukać dmuchawa służy mi na każdym biegu o każdej porze roku od trzech lat bez awari. Powodzonka życzę
Komentarze
http://astra.autokacik.pl/ http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/naprezdmuch/naprezdmuch.html
Tuż przed obudową wlotu dmuchawy , tam gdzie znajduje się filtr pyłkowy do nawiewu kabiny . Jest to taki zaizolowany bibżdaj przypominający baterję płaską , tylko troche mniejszy, z którego wychodzą dwa kabelki . Jak go wymontowałem to nie wyglądał na trachniętego ale był , bo jak kupiłem na shrocie używany to dmuchawa chodziła na wszystkich biegach . Moje prywatne zdanie jest takie że urządzenie to jest słabo zabezpieczone przed warunkami atmosfer. i końcówki do których się podpina kable korodują .Po wymianie na sprawny posmarowałem te końcówki wazeliną techniczną i odpukać dmuchawa służy mi na każdym biegu o każdej porze roku od trzech lat bez awari. Powodzonka życzę