Szukaj

Sterownik E-power
Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

  • Autor: Mateusz
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Auto użytkowane 4 miesiące. Przy 16.000 tys. km auto stanęło na autostradzie. „Awaria systemu e-power” koszt gwarancyjnej naprawy według „Nissan” 10.000€.
Masakra co by było jeśli auto by nie było na gwarancji !! 1/5 cena wartości auta, jedna część!
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 6
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Witam kupilem nowego xtriala po 6 tysiocach mil padl epower potem dziwne dzwieki chamolcow klamki dotykowe padly i dzis ekran nie kupujcie tego modelu szkoda zdrowia i oieniedzy wole kupic uzywany jakis inny model ale napewno nie xtrial
Odpowiedz
A ja się napaliłam na te auto , i chyba się już wyleczyłem.
Odpowiedz
Czyli lipa za grubą kasę ja również przymierzam się kupienia tego modelu i chyba wybiorę skodę kodiaqa
Odpowiedz
To widać że dalej musisz się leczyć bo porównujesz rzeczy które równać się nie mogą. Ale jak lubisz jeździć g.... to Skoda bedzie akurat
Odpowiedz
Witam doszła jeszcze awaria generatora oraz baterii ……koszt awarii 50% wartości auta…..
Odpowiedz
U mnie też... czekam na naprawę w serwisie już miesiąc.... zastanawiam się czy nie wycofać się z umowy leasingu bo jestem przerażony kosztami napraw po gwarancji
Odpowiedz
Hej u mnie też awaria głownej bateri czekamy już 4 miesiące i sprawa stoi w miejscu też zastanawiamy się nad wycofaniem z umowy nasza sprawa zajmuje się rzecznik do spraw konsumenta
Odpowiedz
Nissan X-Trail IV