LOCK blokuje mechanizm różnicowy i raczej nie włączy się chyba powyżej 30km/h. Poza tym chyba na normalnym (nie śliskim) podłożu włączając układ i skręcając ryzykujesz uszkodzenie napędu ze względu na różne prędkości obrotowe kół (chyba że elektronika na to nie pozwala,ale nie wiem dokładnie jak jest w tym modelu)
w pozycji AUTO napęd przekazywany jest na wszystkie koła, ale z normalnie pracującymi mechanizmami różnicowymi czyli może nastąpić uślizg (szybsze obroty) kół(koła) i wtedy interweniuje ESP przyhamowując/wyrównując prędkość kół. mniej więcej tak to wygląda ale żeby rozwinąć ten temat to chyba trzeba by wypracowanie napisać.
Komentarze
w pozycji AUTO napęd przekazywany jest na wszystkie koła, ale z normalnie pracującymi mechanizmami różnicowymi czyli może nastąpić uślizg (szybsze obroty) kół(koła) i wtedy interweniuje ESP przyhamowując/wyrównując prędkość kół. mniej więcej tak to wygląda ale żeby rozwinąć ten temat to chyba trzeba by wypracowanie napisać.