Szukaj

przyciski lock i auto
Nissan X-Trail I 2.2 Di 114KM 84kW 2001-2003

  • Autor: ~grzes
  • Kategoria: układ napędowy
na czym polega roznieca w jezdzie na auto i na lock? nie wiem

Komentarze

Tak jak kolega napisal loka urzywasz tylko do ruszanai jak sie zakopiesz bo wtedy naped jest rozlozonu 50/50i na prostych kolach w blocie piachu
Odpowiedz
LOCK blokuje mechanizm różnicowy i raczej nie włączy się chyba powyżej 30km/h. Poza tym chyba na normalnym (nie śliskim) podłożu włączając układ i skręcając ryzykujesz uszkodzenie napędu ze względu na różne prędkości obrotowe kół (chyba że elektronika na to nie pozwala,ale nie wiem dokładnie jak jest w tym modelu)
w pozycji AUTO napęd przekazywany jest na wszystkie koła, ale z normalnie pracującymi mechanizmami różnicowymi czyli może nastąpić uślizg (szybsze obroty) kół(koła) i wtedy interweniuje ESP przyhamowując/wyrównując prędkość kół. mniej więcej tak to wygląda ale żeby rozwinąć ten temat to chyba trzeba by wypracowanie napisać.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail I 2.2 Di 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan X-Trail I