Szukaj

Uszkodzenie silnika
Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017

  • Autor: Zawiedzony
  • Kategoria: silnik
  • usterka fabryczna
Dzień dobry. Posiadamy w firmie 3 Nissany QQ. W 2 na 3 pojazdy do wymiany były silniki. Jeden szczęśliwie na gwarancji, drugi niestety tuż po.
Dodatkowo
- nasz pierwszy egzemplarz przez 1 rok użytkowania ciągle jeździł z błędami, żaden serwis nie potrafił rozwiązać problemu - finalnie okazało się, że winne jest oprogramowanie.
- ten sam pierwszy egzemplarz pił olej niemiłosiernie, dodam, że pojazdy nie wyświetlają informacji o niskim stanie oleju,
- przy 130tys. km skrzyni biegów trafiła do naprawy - koszt 10tys. zł brutto.

Unikajcie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 18
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

ja mam przejechane 130tyś i nie mam żadnego problemu z tym autem silnik 1.2 o auto trzeba dbać
Odpowiedz
Mam auto z 2016 roku. Od 101 dni, moj nissan qashqai silnik-benzynowy-1.2-dig-t-115km jest w servisie Nissana, przebieg to 93 000 km. Silnik jest do wymiany.
Silnik jest rozebrany na czesci, okazalo sie ze 1 tlok ma spora dziure, zostala wypalona lub cos uderzylo w tlok, nie mam pojecia co, ''niestety nie mam jak zalaczyc zdjec, do tej opini''. Dodam tylko ze od dluzszego czasu silnik bral olej w sporych ilosciach, na 2tys mil bral okolo 1l oleju.
Dowiedzialem sie tez, o pozwach zbiorowych we Francji ponad 100 000 ludzi z takim samym problemem, w tym modelu, wygrali sprawe w tym roku. Informacje latwo mozna znalezc w internecie na ten temat. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Nissan Qashqai 1.2 , 2016r ,na gwarancji wymiana akumulatora ,71tys km nie pracuje 2-cylinder,koszt naprawy 4-6 tys zł
Niestety silnik francuski,odbiega jakością od japońskich.Reszta sprawuje się dobrze,skrzynia automat pracuje dobrze.
W Nissanie Maxima i Nissanie Pathfinder,oba automaty całość produkcji japońskiej Na Maximie przejechałem 175tys mil a Pathfinder 145 tys mil ,takie problemy nie wystąpiły.
Co na to producent i dealer i producent francuskiego silnika? Czy istnieje możliwość w tym przypadku zwrot kosztów naprawy.
Na co dzień jeżdżę Suzuki Grand Vitara stąd niewielka ilość przejechanych kilometrów Nissanem Qashqai
Odpowiedz
jestem posiadaczem N Q / w lutym br. skończyła się gwarancja fabryczna / silnik 1,6 benzyna , 163 KM. Po przejechaniu około 6 tys. km. awaria sondy lambda, po około 18 tys. kolejna awaria sondy lambda, po dwóch latach padł akumulator. Wczoraj zapaliła się kontrolka silnika / pewnie znowu sonda lambda /. samochód ma przejechane 28 tys. km. Jak dotychczas to najgorsze auto z posiadanych /zawsze kupowałem nowe bądz roczne/ tj. fiat 126 p, polonez, opel ascona ,fiat brawa, sat leon mercedes B klasa
Odpowiedz
U mnie to samo 75 tys przebiegu uszkodzony tłok silnik do wymiany. 3 miesiące po gwarancji! 5 letnie auto. Kpina. Olej brał jak szalony, nie do opanowania. Kupiłem na allegro używany silnik za 4500 tys narazie nie bierze nic eju.
Odpowiedz
Jaki silnik? Właśnie mi dziś podejrzewam umarł w 1,2 benzyna 2014, jak odpalił to tak coś Napier...że szok, zaznaczam że olej bierze od dawna jak głupi dolewam ok. litra co mc
Odpowiedz
2.0 dCi, 120 000 obie polosie i wal napedowy, klepanie wtryskiwaczy, 150 000 zapchany AGR i Przepustnica, po wymianie uwalony czujnik cisnienia doladowania. 180 000 uwalone lozyska skrzyni redukcyjnej. 200 000 amortyzatory do wymiany przod i tyl. 250 000 lancuch rozrzadu, i plywak w zbiorniku paliwa. 300 000 pompa ABS, i Turbina. Takiego Szrotu nie polecam. Zreszta nie tani przy zakupie, a exploatacji chla rope jak ciezarowka, nie wspomne o DPF ie ktory przytyka sie co chwila. Mialem wczesniej Vitare, i nie mialem zadnych usterek poza korozja, niestesty. A Jaka obsluga w Nissanie Kalinowski Bialystok. Zaowilem pompe ABS, to nawet skorwesyn nie odzdwonil.
Odpowiedz
2.0 dCi niewypal, a w dodatku niebezpieczny dla kierujacego.Blokowanie kol przednich w trakcie jazdy, blokowanie przekladni kierowniczej podczas jazdy, ciagle pracujaca pompa ABS, nie dajaca sie wylaczyc z chwila wylaczenia zaplonu. Radze odlaczyc kleme akuulatora,gdyz mozna spalic samochod.Te gowno powinno zostac wycofane z eksploatacji, gdyz zagraza innym uzytkownikom na drodze. Nie wiem czy nie skieruje sprawy do sadu przeciwko producentowi, przy 180 km. na godzine zblokowala mi sie kierownica, i zaswiecila kontrolka Trakcji. Zblokowalo przednie hamulce, sytuacja podobna do takiej jakby ktos pracowal nad oprogramowaniem , tego gowna. A jest taka mozliwosc, bez ingerencji w gniazdo OBD. te gowno zagraza zyciu uzytkownika. moj tel. 0151 661 868 29
Odpowiedz
1.2 do suva nie ma coś się dziwić takie silniki to 100k i papa
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai II Crossover