Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~rado
11 lat temu
Rozwiązanie problemu
2
wymieniłem wahacze górne (nie pamiętam jakiej firmy) i po ok 3 tys km tuleje wyrobione i stuka ale sam wymieniałem a teraz znajomy mechanik mi mówi że przy skręcaniu wahacza musi być on maks. do góry przy nadkolu i jak przykręcamy go do mcphersona dopiero dajemy go do dołu
haaa a ja mialem taki problem, stukalo mi cos w prawym kole non stop bylem na diagnostyce na trzepakach i kolega rozlozyl rece i powiedzial ze mi w głowie stuka. Jak się później okazało ( stukało od kiedy kupilem ) jak półoś mi strzeliła i wymieniłem półoś na nową nagle cisza w zawieszeniu. Także ostrzegam, że jesli cos puka i nie wiemy co to trzeba zobaczyc półoś bo może sie sypać.
Witam ! nissam primera 96r. 1,6 16 slx
Auto sprowadzilem z niemiec 2004r. 156 tys. od nowosci wahacz nie był wymieniany, stukanie na nierownosciach to objaw gornych wachaczy - po ok. 40 tys.2012r. na polskich drogach wymienione na nowe cena ok. 100 zł za sztukę. Febi - bardzo dobry produkt polecam
Witam.10.12.2009 pisalem na temat stukania w lewym kole,po waszych komentarzach ciezko bylo sie domyslic co tak naprawde sie sypie.
Okazalo sie ze bylo to lozysko i koszt lozyska 300zl SKF.
Bylo ok do czasu gdy nie zaczelo znowu cos slrzelac nawet na malych dolkach:(.Piotrek 25310 tez tak mi pukalo i okazalo sie ze byly to laczniki stabilizatora koszt 120 zl 2 sztuki Yamato,problemu juz nie ma.
Zobacz laczniki moze to jest przyczyna pukania.
POZDRO....!
W mojej primerze II 2.0TD po wymianie wahaczy górnych firmy Yamato, padły po około 2.500 km...ale wydaje mi sie że przyczyna jest w zużytych amortyzatorach.
jestem posiadaczem takiej primerki i powiem wam ze czasami puka cos w lewym kole,jak metalowy dzwiek.
wymienilem juz nawet poduszke i dalej....czy to moze byc wina wachaczy gornych???naprawde nie mam pojecia co to jest.
po prawie 6 latach jazdy primerą p11 (130tys przejchane razem 243 tys.) raz wymienialem komplet wahaczy gornych i dolnych. przejechane 15 tys. febii na razie spokoj, amorow nie zmienialem z przodu od poczatku i ok.
LEMFORDER PADŁ PO 28TYŚ,555 MADE IN JAPAN PADŁ PO 16TYŚ TERAZ JAPAN PARTS 8,5TYŚ NA RAZIE SPOKO.KOLEGA FEBI PADŁY PO 11TYŚ.W SERWISIE 1232ZŁ/SZT.CENY ZA TE ZAMIENNIKI OD120-200ZŁ/SZT
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu