W mnie padł także , ale nie kupowałem zadnego nowego opornika zrobiłem to za zwykłym kabelku i działa bez zarzutu. Jak padnie ten opornik to dmuchawa działa tylko na 4 biegu, na 1,2 i 3 nie działa - ale jak polutujecie tą sciezkę co sie przepali to wszystko działa idealnie. trochę kłopotliwe wyjęcie.
*************** INNE USTERKI ***********************
Na 40 tys. przejechane Nissanem primerą 1.6 16 v slx 90 KM,2 razy wymieniałem łącznik stabilizatora, ale tylko prawa strona od pasazera. 156 tys auto sprowadzone z niemiec. Mam go juz 8 lat w Polsce. Inne wady to - urwała sie linka od sprzęgła, ukręciła sie lewa półoś tam gdzie sa gumy dystansowe - rdza weszła i robis sie coraz cieńszy i finisz pod domem koszt ok. 200 zł. Pękła spężyna do na sprzęgle. 2 górne wahacze się wybiły, lewa strona przegób do wymiany, prawa strona zacisk hamulca nie odbijał - gumka osłonowa w nim popekała i opiłki z klocków sie dostały i w koncu staneło - do wymiany z anglika za 90 zł - wiecej usterek przez 8 lat nie miałem.
Oporniki siadają bo szczotek prawie nie ma ,przy odłąnczaniu elementów indukcyjnych występuję duże przepiecia i dlatego rezystory psują się .Warto wraz z rezystorem wymienić za 10 zł szczotki
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu