- Autor: ~Zniechecony do aut marki Nissan produk. w Europie
- Kategoria: nadwozie
Po trzech latach użytkowania:
- błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy
- czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje
- popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów.
- Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki
- zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja
- samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9 miesiecy od ostatniego przegladu w serwisie po 80 tys. kilometrow. Brak hamowania na tylna os. Kolejna wizyta w serwsie na ktorej poprawiono bebny ustawienia bebnow - 115 PLN + 1000 PLN za poprzedni przeglad. Ciekaowstka jest, ze klocki hamulcowe "nowe" od zakupu saomochodu przedniej osi sa w idealnym stanie. Czyli o kim swiadczy tylna os: Kierowcy, czy Serwisie?
Samochod: Nissan Note, rok produkcji 2006, kupowany w salonie w Polsce, przebieg 80 tys. km, uzytkowany tylko na drogach asfaltowych w miare dobrego stanu
Odradzam kupowania samochodow marki Nissan produkownych i serwisowanych w Europie. Zakup wiaze sie z nieptrzebnymi dodatkowymi nerwami i kosztami eksploatacji
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 6
Nie wystąpiła: 1
Średni koszt
przejechania 100 km
22,00 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu